AnonymBruker Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden Er uvirkelighetsfølelse og hukommelsestap vanlig ved angstanfall? Jeg lurer fordi jeg var ganske stresset og opplevde da plutselig uvirkelighetsfølelse og sterkt ubehag og etter hendelsen så hadde jeg hukommelsestap og husker ikke og er usikker på hva som virkelig skjedde. Anonymkode: 07ea7...74d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Er uvirkelighetsfølelse og hukommelsestap vanlig ved angstanfall? Jeg lurer fordi jeg var ganske stresset og opplevde da plutselig uvirkelighetsfølelse og sterkt ubehag og etter hendelsen så hadde jeg hukommelsestap og husker ikke og er usikker på hva som virkelig skjedde. Anonymkode: 07ea7...74d Ja det er veldig vanlig å oppleve med angstanfall, ikke noe farlig. Anonymkode: f360f...be8 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Ja det er veldig vanlig å oppleve med angstanfall, ikke noe farlig. Anonymkode: f360f...be8 Okei. Det er jo litt betryggende å vite. Anonymkode: 07ea7...74d 0 Siter
bibben Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Er uvirkelighetsfølelse og hukommelsestap vanlig ved angstanfall? Jeg lurer fordi jeg var ganske stresset og opplevde da plutselig uvirkelighetsfølelse og sterkt ubehag og etter hendelsen så hadde jeg hukommelsestap og husker ikke og er usikker på hva som virkelig skjedde. Anonymkode: 07ea7...74d Hvis du søker på fenomenet «dissosiasjon» vil du kanskje kunne kjenne noe igjen. Det du beskriver minner meg om nettopp dissosiasjon. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden bibben skrev (58 minutter siden): Hvis du søker på fenomenet «dissosiasjon» vil du kanskje kunne kjenne noe igjen. Det du beskriver minner meg om nettopp dissosiasjon. Men hvis det var dissosiasjon må jeg vel ha opplevd et traume? Det var i alle fall slik jeg tolket google resultatene? For det var ikke traumatisk, det var bare vanlig stress. Anonymkode: 07ea7...74d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Okei. Det er jo litt betryggende å vite. Anonymkode: 07ea7...74d Grunnen er at under et panikkanfall da beskytter hjernen seg selv og tar ikke inn alle inntrykk. Derfor opplever en uvirkelighet og hukommelsestap ved panikkanfall. Er bare hjernen som gjør jobben sin. Anonymkode: f360f...be8 0 Siter
psykedeliker Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Det var i alle fall slik jeg tolket google resultatene? Spør fagfolkene om dette, ikke Google... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.