stjernestøv Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden Har en temperaturmåler som skal være 5 cm fra panna, viser den rett? Sier pluss minus en, stemmer det da? 0 Siter
Vhanja Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Jeg bruker også temperaturmåler for panna. Det er nok en av de mest unøyaktige målerne som finnes, men så lenge jeg vet hva den måler når jeg er frisk så kan jeg likevel bruke den til å se om jeg har feber. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 12 timer siden Forfatter Skrevet 12 timer siden Vhanja skrev (6 minutter siden): Jeg bruker også temperaturmåler for panna. Det er nok en av de mest unøyaktige målerne som finnes, men så lenge jeg vet hva den måler når jeg er frisk så kan jeg likevel bruke den til å se om jeg har feber. Å er det det ja, bedre å ta temperaturen under armen da? 0 Siter
Vhanja Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden stjernestøv skrev (10 minutter siden): Å er det det ja, bedre å ta temperaturen under armen da? Det sikreste er i endetarmen. Etter det kommer i øret, så armhule, og så panna. Når jeg er på sykehuset så måler de alltid i øret. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 11 timer siden Forfatter Skrevet 11 timer siden Vhanja skrev (4 minutter siden): Det sikreste er i endetarmen. Etter det kommer i øret, så armhule, og så panna. Når jeg er på sykehuset så måler de alltid i øret. Ok. Når jeg var på sykehuset målte de både i panna og øret. endetarmen blir ikke aktuelt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.