Gå til innhold

Energiløs etter jeg har gjort ting.

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

I går var jeg på pårørende samtale og sønnen var heldigvis med meg, var innom min far som var litt bedre i går. Var i huset deres og hentet mer klær til dem, dette er jo ikke mye? Men i dag får jeg igjen for det og er ikke i form, ser bare frem til å legge meg og lese i kveld. hører dette med til diagnosen eller er det utmattelse? Andre som kjenner seg igjen i dette? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blir også fort sliten, men ikke så ille at jeg kjenner det dagen etter. Høres mer ut som utmattelse? 

stjernestøv
Skrevet
Glitter skrev (3 minutter siden):

Jeg blir også fort sliten, men ikke så ille at jeg kjenner det dagen etter. Høres mer ut som utmattelse? 

Ok. Får ikke håpe jeg har ME, føles sånn ut noen ganger. Eller FM. 

Skrevet
stjernestøv skrev (1 minutt siden):

Ok. Får ikke håpe jeg har ME, føles sånn ut noen ganger. Eller FM. 

Hm ja får håpe det. Vet lite om sånt. 

stjernestøv
Skrevet
Glitter skrev (1 minutt siden):

Hm ja får håpe det. Vet lite om sånt. 

Ja jeg og egentlig. Bare kom til å tenke på det. 

stjernestøv
Skrevet

Det er jo ikke sikkert alt er psykisk, får gå til lege å få utredning for ME for jeg kjenner meg igjen. 

AnonymBruker
Skrevet

Har du nylig redusert på medisiner? 

Anonymkode: 6b71b...181

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Har du nylig redusert på medisiner? 

ja det har jeg jo. 

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (2 minutter siden):

ja det har jeg jo. 

Kanskje derfor? @nachnoo??

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har jo ikke blitt psykotisk da. Er vel det jeg skal unngå? 

Skrevet

Du har jo stått i noen skikkelig tøffe utfordringer lenge nå, synes ikke det er rart hvis både kropp og hode reagerer på det og du får en utladning. 

stjernestøv
Skrevet
Soleil70 skrev (3 minutter siden):

Du har jo stått i noen skikkelig tøffe utfordringer lenge nå, synes ikke det er rart hvis både kropp og hode reagerer på det og du får en utladning. 

Ja det er mulig det er derfor, bare håper det ikke varer så lenge. 

AnonymBruker
Skrevet

Da en har psykiske lidelser og bruker medisiner er det vanlig at en blir sliten og energiløs etter ting en har gjort. Mange med psykiske lidelser har lavere kapasitet som oftes.

Anonymkode: 960bc...00f

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Da en har psykiske lidelser og bruker medisiner er det vanlig at en blir sliten og energiløs etter ting en har gjort. Mange med psykiske lidelser har lavere kapasitet som oftes.

Anonymkode: 960bc...00f

Ok. Har merket det og jeg klarer for lite ting. 

Skrevet

Du har en veldig passiv livsstil så kroppen din tåler ikke så mye og blir utladet av slik aktivitet. Det fine er, hvis man vil kan man trene opp kroppen til å tåle mer. 

Psykiater fortalte meg at det kan være vanskelig å få utredning for ME når man er psykisk syk. Har selv hatt utredning for ME. 

Skrevet
stjernestøv skrev (1 time siden):

Ok. Har merket det og jeg klarer for lite ting. 

Jeg sliter også med kapasiteten. Tror noe av det kommer av medisiner og psyken. Selv prøver jeg å trene for å bli sterkere og mer utholden. Det har hjulpet noe

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det skyldes nok grunnsykdommen dette også. ME er det ikke. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...