Glitter Skrevet 10. januar Skrevet 10. januar (endret) Jeg ønsker å slutte med Litium. Kan Xeplion alene beskytte mot depresjon og hypomani sammen med Brintellix? Eller kan jeg bli hypoman av Brintellix når jeg kun bruker Xeplion? Endret 10. januar av Glitter 0 Siter
nachnoo Skrevet 10. januar Skrevet 10. januar Rimelig sikkert mot hypomani, men kanskje ikke tilstrekkelig mot depresjon. 0 Siter
Glitter Skrevet 10. januar Forfatter Skrevet 10. januar nachnoo skrev (29 minutter siden): Rimelig sikkert mot hypomani, men kanskje ikke tilstrekkelig mot depresjon. Ok. Takk. Tror likevel jeg vil prøve å slutte med Litium. Går det ikke kan jeg jo begynne igjen. 0 Siter
munchin Skrevet 10. januar Skrevet 10. januar Glitter skrev (Akkurat nå): Ok. Takk. Tror likevel jeg vil prøve å slutte med Litium. Går det ikke kan jeg jo begynne igjen. Er det så smart, tenker du? 0 Siter
Glitter Skrevet 10. januar Forfatter Skrevet 10. januar munchin skrev (Akkurat nå): Er det så smart, tenker du? Liker ikke bivirkningene. Så må prøve. Er så lei av å ta tabletter også. 0 Siter
munchin Skrevet 10. januar Skrevet 10. januar Glitter skrev (Akkurat nå): Liker ikke bivirkningene. Så må prøve. Er så lei av å ta tabletter også. Hvilke bivirkninger har du? 0 Siter
Glitter Skrevet 10. januar Forfatter Skrevet 10. januar munchin skrev (1 minutt siden): Hvilke bivirkninger har du? Skjelving på hender og veldig tørst. Men så er det risiko for å ødelegge nyrer og stoffskifte. Det er jeg ikke gira på. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 10. januar Skrevet 10. januar de sa xeplion og risperidon beskyttet mot oppturer hos meg. Ikke vet jeg men har ikke hatt det på mange år. 0 Siter
Glitter Skrevet 10. januar Forfatter Skrevet 10. januar (endret) stjernestøv skrev (24 minutter siden): de sa xeplion og risperidon beskyttet mot oppturer hos meg. Ikke vet jeg men har ikke hatt det på mange år. Det er jo bra. Selv om jeg egentlig vil ha en opptur. Hadde trengt det nå. Endret 10. januar av Glitter 0 Siter
stjernestøv Skrevet 10. januar Skrevet 10. januar Glitter skrev (Akkurat nå): Det er jo bra. Selv om jeg egentlig vil ha en opptur. ja det hadde jeg også trengt. 0 Siter
Glitter Skrevet 10. januar Forfatter Skrevet 10. januar stjernestøv skrev (Akkurat nå): ja det hadde jeg også trengt. ❤️ 1 Siter
munchin Skrevet 10. januar Skrevet 10. januar Glitter skrev (40 minutter siden): Skjelving på hender og veldig tørst. Men så er det risiko for å ødelegge nyrer og stoffskifte. Det er jeg ikke gira på. Jeg ser den. Jeg er også veldig tørst og har fått lavt stoffskifte av den. 0 Siter
munchin Skrevet 10. januar Skrevet 10. januar munchin skrev (Akkurat nå): Jeg ser den. Jeg er også veldig tørst og har fått lavt stoffskifte av den. Pluss skjelving på høyrehånden. 0 Siter
Glitter Skrevet 10. januar Forfatter Skrevet 10. januar munchin skrev (Akkurat nå): Jeg ser den. Jeg er også veldig tørst og har fått lavt stoffskifte av den. Uff ikke bra. Må du ta Levaxin? 0 Siter
munchin Skrevet 10. januar Skrevet 10. januar Glitter skrev (2 timer siden): Uff ikke bra. Må du ta Levaxin? Ja, stemmer. Jeg trapper ned Litium nå, men psykiater var usikker på om han ville ha meg helt av den. 0 Siter
Glitter Skrevet 10. januar Forfatter Skrevet 10. januar munchin skrev (Akkurat nå): Ja, stemmer. Jeg trapper ned Litium nå, men psykiater var usikker på om han ville ha meg helt av den. Skjønner 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. januar Skrevet 10. januar Lithium er en skikkelig upopulær medisin har jeg skjønt. Selv om den er førstevalg ved bipolar1. For mange år siden var psykosenedisimene skikkelig jøvlige f.eks. haldol. Da valgte jeg å autoseppinere og levde ett par år i en psykose for meg selv. Vet ikke hva som var verst. Så det bør dere med bipolar tenke på. Anonymkode: 649f8...b76 0 Siter
Sokk Skrevet 10. januar Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Lithium er en skikkelig upopulær medisin har jeg skjønt. Ikke hos alle. Jeg er veldig glad i litium ❤️ Det er den medisinen jeg har prøvd som har hatt færrest bivirkninger. Bipolar 2. 0 Siter
Glitter Skrevet 11. januar Forfatter Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (13 timer siden): Lithium er en skikkelig upopulær medisin har jeg skjønt. Selv om den er førstevalg ved bipolar1. For mange år siden var psykosenedisimene skikkelig jøvlige f.eks. haldol. Da valgte jeg å autoseppinere og levde ett par år i en psykose for meg selv. Vet ikke hva som var verst. Så det bør dere med bipolar tenke på. Anonymkode: 649f8...b76 Ja, det er jo også den ambivalensen til medisiner. Men Xeplion er jeg fornøyd med. Klarer å gå ned i vekt på den også. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.