Gå til innhold

Finnes det noe søvn eksperter i helsevesenet i Norge?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som vet hvor man bør bli henvist til med hensyn til alvorlig insomnia?  

Anonymkode: 01f74...948

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det finnes mange gode, et kjapt google søk viser at det lønner seg å bo i østligere strøk i landet.

Anonymkode: 1de3e...e34

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det finnes mange gode, et kjapt google søk viser at det lønner seg å bo i østligere strøk i landet.

Anonymkode: 1de3e...e34

Ja alle ganger jeg har spurt en lege om å bli henvist til spesialist med hensyn til søvn møter jeg bare så å si generelle råd eller piller. 

Hatt insomni i 3 år helt forferdelig søvnen har variert mellom 0 og 8 timer. 

Kanskje 10% 8 timer. Mest 5 og 6 timer noen ganger 2 eller 3... hatt perioder med 0. 

Dette har nok vært det mest ødeleggende aspekt i mitt liv og det går utover hjerne og jobb. Reagerer helt merkelig på ting og får angst, angsten forverrer insomnien. 

Og så lite hjelp å få. Skulle ønske det fantes en søvn hjelpetelefon man kan ringe.  Har behov for å prate om dette. 

Skrevet

Jeg mener at alle universitetssykehus har et søvnlaboratorium. 

AnonymBruker
Skrevet
nachnoo skrev (12 minutter siden):

Hvor stort poeng i er det å" gjøre alt" for å slutte på Imovane? Er det ødeleggende på sikt å stå på sovemedisin? @nachnoo

Anonymkode: 265f0...74a

AnonymBruker
Skrevet
nachnoo skrev (24 minutter siden):

Hvorfor blir man aldri henvist til en slik? Er det fordi de tror én ikke er dårlig nok. Hvor dårlig må man være og hvordan kan jeg få legen min til å ta dette seriøst? Jeg sier jeg sover lite, nien ganger ingenting. Mellom 2-8 timer per natt. De spør aldri nærmere. 

Livet mitt er nærmest ødelagt av dårlig søvn til dags dato. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvorfor blir man aldri henvist til en slik? Er det fordi de tror én ikke er dårlig nok. Hvor dårlig må man være og hvordan kan jeg få legen min til å ta dette seriøst? Jeg sier jeg sover lite, nien ganger ingenting. Mellom 2-8 timer per natt. De spør aldri nærmere. 

Livet mitt er nærmest ødelagt av dårlig søvn til dags dato. 

Bruker du sovemedisin?

Anonymkode: 265f0...74a

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...