AnonymBruker Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Er det noen som vet hvor man bør bli henvist til med hensyn til alvorlig insomnia? Anonymkode: 01f74...948 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden Det finnes mange gode, et kjapt google søk viser at det lønner seg å bo i østligere strøk i landet. Anonymkode: 1de3e...e34 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det finnes mange gode, et kjapt google søk viser at det lønner seg å bo i østligere strøk i landet. Anonymkode: 1de3e...e34 Ja alle ganger jeg har spurt en lege om å bli henvist til spesialist med hensyn til søvn møter jeg bare så å si generelle råd eller piller. Hatt insomni i 3 år helt forferdelig søvnen har variert mellom 0 og 8 timer. Kanskje 10% 8 timer. Mest 5 og 6 timer noen ganger 2 eller 3... hatt perioder med 0. Dette har nok vært det mest ødeleggende aspekt i mitt liv og det går utover hjerne og jobb. Reagerer helt merkelig på ting og får angst, angsten forverrer insomnien. Og så lite hjelp å få. Skulle ønske det fantes en søvn hjelpetelefon man kan ringe. Har behov for å prate om dette. Anonymkode: 01f74...948 0 Siter
nachnoo Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Jeg mener at alle universitetssykehus har et søvnlaboratorium. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden nachnoo skrev (12 minutter siden): Jeg mener at alle universitetssykehus har et søvnlaboratorium. Hvor stort poeng i er det å" gjøre alt" for å slutte på Imovane? Er det ødeleggende på sikt å stå på sovemedisin? @nachnoo Anonymkode: 265f0...74a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden nachnoo skrev (24 minutter siden): Jeg mener at alle universitetssykehus har et søvnlaboratorium. Hvorfor blir man aldri henvist til en slik? Er det fordi de tror én ikke er dårlig nok. Hvor dårlig må man være og hvordan kan jeg få legen min til å ta dette seriøst? Jeg sier jeg sover lite, nien ganger ingenting. Mellom 2-8 timer per natt. De spør aldri nærmere. Livet mitt er nærmest ødelagt av dårlig søvn til dags dato. Anonymkode: 01f74...948 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor blir man aldri henvist til en slik? Er det fordi de tror én ikke er dårlig nok. Hvor dårlig må man være og hvordan kan jeg få legen min til å ta dette seriøst? Jeg sier jeg sover lite, nien ganger ingenting. Mellom 2-8 timer per natt. De spør aldri nærmere. Livet mitt er nærmest ødelagt av dårlig søvn til dags dato. Anonymkode: 01f74...948 Bruker du sovemedisin? Anonymkode: 265f0...74a 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.