psykedeliker Skrevet 10. januar Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvis jeg skal plage psykiatrien må jeg begynne å utagere og true med selvmord altså. Neida, det finnes mer sofistikerte metoder. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. januar Skrevet 10. januar psykedeliker skrev (9 minutter siden): Jeg leker ikke syk. Jeg er juridisk definert som syk, og da spiller jeg den rollen helt til jeg får min sak på dagsorden. Høres ut som en rimelig trist tilværelse Anonymkode: c191b...a5a 0 Siter
psykedeliker Skrevet 10. januar Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Høres ut som en rimelig trist tilværelse Alternativet er verre, det ser jeg eksempler på hver eneste dag. 0 Siter
slabbedask Skrevet 10. januar Skrevet 10. januar 41 minutes ago, psykedeliker said: Jeg leker ikke syk. Jeg er juridisk definert som syk, og da spiller jeg den rollen helt til jeg får min sak på dagsorden. Det beste er vel å vise at du ikke er syk, og dermed gi fingern til både nav og helsevesenet. 0 Siter
psykedeliker Skrevet 10. januar Skrevet 10. januar slabbedask skrev (2 minutter siden): Det beste er vel å vise at du ikke er syk, og dermed gi fingern til både nav og helsevesenet. Vi blir nok ikke enige om dette. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. januar Skrevet 11. januar psykedeliker skrev (9 timer siden): Alternativet er verre, det ser jeg eksempler på hver eneste dag. Hva er alternativet? Anonymkode: e5bd9...7c2 0 Siter
psykedeliker Skrevet 11. januar Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hva er alternativet? Å underkaste seg Keiserens autoritet som Guds stedfortreder på jorden. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.