Angstlei Skrevet 10. januar Skrevet 10. januar Er så ufattelig sliten av angsten og å være trist hele tiden. I dag følte jeg at nå orker jeg ikke mer, den følelsen resulterte i angstanfall. Skjønner logisk at jeg må ha mere innhold i livet, men er stuck. Begynner å bite meg i baken at jeg bodde hjemme så lenge. Savner den tryggheten. Må prøve å se positivt på det jeg får til. Klarer å dra på Fontenehuset hver dag, men uten det gjør jeg ingenting. Måtte bare skrive for å lufte hodet litt. Er vel fortsatt en reaksjon på at jeg måtte si ifra meg jobben jeg fikk. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. januar Skrevet 10. januar Jeg synes du er tøff. Skjønner godt du er sliten. Ellers godt å høre at d kommer deg på Fontenehuset hver dag. I forhold til mer innhold i livet har du noen hobbyer du likte holde på med før du kunne tatt opp igjen? Anonymkode: bfe5c...997 0 Siter
Sokk Skrevet 10. januar Skrevet 10. januar Har du vurdert å skaffe deg et kjæledyr? Jeg er alene hjemme halve tiden og da har jeg stor glede av å ha selskap av hunden min. Jeg var redd for hunder før jeg fikk hund selv, så da ble jeg kvitt den skrekken i tillegg. 0 Siter
Angstlei Skrevet 10. januar Forfatter Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg synes du er tøff. Skjønner godt du er sliten. Ellers godt å høre at d kommer deg på Fontenehuset hver dag. I forhold til mer innhold i livet har du noen hobbyer du likte holde på med før du kunne tatt opp igjen? Anonymkode: bfe5c...997 Har jo noen innendørs ting jeg kanskje kan ta opp. Men, burde helst ha noe som får meg ut. Ødela begge meniskene for ett år siden og er ikke blitt bedre, så kan ikke gjøre mye av det fysiske jeg gjorde før, men treningssenteret er målet å komme tilbake til. 0 Siter
Angstlei Skrevet 10. januar Forfatter Skrevet 10. januar Sokk skrev (1 time siden): Har du vurdert å skaffe deg et kjæledyr? Jeg er alene hjemme halve tiden og da har jeg stor glede av å ha selskap av hunden min. Jeg var redd for hunder før jeg fikk hund selv, så da ble jeg kvitt den skrekken i tillegg. Er fosterhjem for katt. Han jeg har nå er veldig redd stakkars, ble funnet ute. Så han ligger under senga store deler av dagen, men er veldig kosete på kvelden. Den forrige jeg hadde var rundt meg hele tiden. 2 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. januar Skrevet 10. januar Angstlei skrev (2 minutter siden): Er fosterhjem for katt. Han jeg har nå er veldig redd stakkars, ble funnet ute. Så han ligger under senga store deler av dagen, men er veldig kosete på kvelden. Den forrige jeg hadde var rundt meg hele tiden. Bare fortsett å gi katten tålmodighet så kommer det seg nok. Anonymkode: 5e001...925 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. januar Skrevet 10. januar Angstlei skrev (4 minutter siden): Har jo noen innendørs ting jeg kanskje kan ta opp. Men, burde helst ha noe som får meg ut. Ødela begge meniskene for ett år siden og er ikke blitt bedre, så kan ikke gjøre mye av det fysiske jeg gjorde før, men treningssenteret er målet å komme tilbake til. Hva med geocaching eller fotografering? Treningssenter høres ut som ett flott mål det. Anonymkode: bfe5c...997 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.