Gå til innhold

Sliten, noen med oppmuntrende ord?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så ufattelig sliten av angsten og å være trist hele tiden. I dag følte jeg at nå orker jeg ikke mer, den følelsen resulterte i angstanfall. Skjønner logisk at jeg må ha mere innhold i livet, men er stuck. 
Begynner å bite meg i baken at jeg bodde hjemme så lenge. Savner den tryggheten. 
Må prøve å se positivt på det jeg får til. Klarer å dra på Fontenehuset hver dag, men uten det gjør jeg ingenting. Måtte bare skrive for å lufte hodet litt. Er vel fortsatt en reaksjon på at jeg måtte si ifra meg jobben jeg fikk. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes du er tøff. Skjønner godt du er sliten. Ellers godt å høre at d kommer deg på Fontenehuset hver dag. I forhold til mer innhold i livet har du noen hobbyer du likte holde på med før du kunne tatt opp igjen? 

Anonymkode: bfe5c...997

Skrevet

Har du vurdert å skaffe deg et kjæledyr?

Jeg er alene hjemme halve tiden og da har jeg stor glede av å ha selskap av hunden min. Jeg var redd for hunder før jeg fikk hund selv, så da ble jeg kvitt den skrekken i tillegg. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg synes du er tøff. Skjønner godt du er sliten. Ellers godt å høre at d kommer deg på Fontenehuset hver dag. I forhold til mer innhold i livet har du noen hobbyer du likte holde på med før du kunne tatt opp igjen? 

Har jo noen innendørs ting jeg kanskje kan ta opp. Men, burde helst ha noe som får meg ut. Ødela begge meniskene for ett år siden og er ikke blitt bedre, så kan ikke gjøre mye av det fysiske jeg gjorde før, men treningssenteret er målet å komme tilbake til. 

Skrevet
Sokk skrev (1 time siden):

Har du vurdert å skaffe deg et kjæledyr?

Jeg er alene hjemme halve tiden og da har jeg stor glede av å ha selskap av hunden min. Jeg var redd for hunder før jeg fikk hund selv, så da ble jeg kvitt den skrekken i tillegg. 

Er fosterhjem for katt. Han jeg har nå er veldig redd stakkars, ble funnet ute. Så han ligger under senga store deler av dagen, men er veldig kosete på kvelden. Den forrige jeg hadde var rundt meg hele tiden. 

AnonymBruker
Skrevet
Angstlei skrev (2 minutter siden):

Er fosterhjem for katt. Han jeg har nå er veldig redd stakkars, ble funnet ute. Så han ligger under senga store deler av dagen, men er veldig kosete på kvelden. Den forrige jeg hadde var rundt meg hele tiden. 

Bare fortsett å gi katten tålmodighet så kommer det seg nok.

Anonymkode: 5e001...925

AnonymBruker
Skrevet
Angstlei skrev (4 minutter siden):

Har jo noen innendørs ting jeg kanskje kan ta opp. Men, burde helst ha noe som får meg ut. Ødela begge meniskene for ett år siden og er ikke blitt bedre, så kan ikke gjøre mye av det fysiske jeg gjorde før, men treningssenteret er målet å komme tilbake til. 

Hva med geocaching eller fotografering? Treningssenter høres ut som ett flott mål det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...