Gå til innhold

Flere som får avslag på dps?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor får du avslag? 

Jeg får fordi de mener alt er utprøvd. 

Anonymkode: 63944...f4a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg får ikke avslag. Hva har vært utprøvd hos deg da? Og hvilken diagnose har du?

Anonymkode: 04a45...a2c

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gikk dit i 3 år for depresjons-behandling. Fikk avslag da jeg etterpå søkte om hjelp til angst. Iom at jeg allerede hadde fått hjelp tidligere. Hva trenger du hjelp til?

Anonymkode: e80fe...126

FjellOgDalar
Skrevet

Vet om en som har blitt avvist pga. alder, og vedkommende er ikke SÅ gammel. Personen hadde avgjort trengt det. 

AnonymBruker
Skrevet
11 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg gikk dit i 3 år for depresjons-behandling. Fikk avslag da jeg etterpå søkte om hjelp til angst. Iom at jeg allerede hadde fått hjelp tidligere. Hva trenger du hjelp til?

Hva er depresjonbehandling? Bare vanlige timer hos psykolog. 

Her er alle tilbudene beregnet for personlighetsforstyrrelser og borderline dessverre. Har man det ikke får man ikke plass. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Her er alle tilbudene beregnet for personlighetsforstyrrelser og borderline dessverre. Har man det ikke får man ikke plass. 

Det kan vel ikke stemme? @nachnoo? Det finnes en veileder for hvem som får hjelp når.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Depresjonsbehandling= i mitt tilfelle kognitiv terapi og medikamentell behandling.

psykedeliker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det finnes en veileder for hvem som får hjelp når.

Prioriteringsveilederen er ikke vedtatt av våre folkevalgte, men utarbeidet av byråkratene i Helsedirektoratet. De er nok fullstendig klar over at mennesker med psykiske lidelser som oftest ikke er i stand til å stå opp for seg selv og hverandre, og eksponere det illiberale og antidemokratiske tankegodset disse byråkratene representerer.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Dette har du nok misforstått. 

Anonymkode: 9f2f0...5a0

AnonymBruker
Skrevet
51 minutes ago, AnonymBruker said:

Depresjonsbehandling= i mitt tilfelle kognitiv terapi og medikamentell behandling.

Ok ja det fikk jeg en periode, men så ga de meg vel opp etter hvert siden jeg ikke ble bra. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ok ja det fikk jeg en periode, men så ga de meg vel opp etter hvert siden jeg ikke ble bra. 

Hvor lenge gikk du dit?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvor lenge gikk du dit?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Hva gjorde du selv for å bli bedre?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nei, det er det ikke. 

Anonymkode: a70ed...d9b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei, det er det ikke. 

Anonymkode: a70ed...d9b

Hva er ikke hva? Depresjonsbehandling er samtaleterapi pluss eventuelt medisiner.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...