AnonymBruker Skrevet 11. januar Skrevet 11. januar Hvorfor får du avslag? Jeg får fordi de mener alt er utprøvd. Anonymkode: 63944...f4a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. januar Skrevet 11. januar Jeg får ikke avslag. Hva har vært utprøvd hos deg da? Og hvilken diagnose har du? Anonymkode: 04a45...a2c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. januar Skrevet 11. januar Jeg gikk dit i 3 år for depresjons-behandling. Fikk avslag da jeg etterpå søkte om hjelp til angst. Iom at jeg allerede hadde fått hjelp tidligere. Hva trenger du hjelp til? Anonymkode: e80fe...126 0 Siter
FjellOgDalar Skrevet 11. januar Skrevet 11. januar Vet om en som har blitt avvist pga. alder, og vedkommende er ikke SÅ gammel. Personen hadde avgjort trengt det. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. januar Skrevet 11. januar 11 hours ago, AnonymBruker said: Jeg gikk dit i 3 år for depresjons-behandling. Fikk avslag da jeg etterpå søkte om hjelp til angst. Iom at jeg allerede hadde fått hjelp tidligere. Hva trenger du hjelp til? Anonymkode: e80fe...126 Hva er depresjonbehandling? Bare vanlige timer hos psykolog. Her er alle tilbudene beregnet for personlighetsforstyrrelser og borderline dessverre. Har man det ikke får man ikke plass. Anonymkode: 63944...f4a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. januar Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hva er depresjonbehandling? Bare vanlige timer hos psykolog. Her er alle tilbudene beregnet for personlighetsforstyrrelser og borderline dessverre. Har man det ikke får man ikke plass. Anonymkode: 63944...f4a Det kan vel ikke stemme? @nachnoo? Det finnes en veileder for hvem som får hjelp når. Anonymkode: e80fe...126 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. januar Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Hva er depresjonbehandling? Bare vanlige timer hos psykolog. Her er alle tilbudene beregnet for personlighetsforstyrrelser og borderline dessverre. Har man det ikke får man ikke plass. Anonymkode: 63944...f4a Depresjonsbehandling= i mitt tilfelle kognitiv terapi og medikamentell behandling. Anonymkode: e80fe...126 1 Siter
psykedeliker Skrevet 11. januar Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det finnes en veileder for hvem som får hjelp når. Prioriteringsveilederen er ikke vedtatt av våre folkevalgte, men utarbeidet av byråkratene i Helsedirektoratet. De er nok fullstendig klar over at mennesker med psykiske lidelser som oftest ikke er i stand til å stå opp for seg selv og hverandre, og eksponere det illiberale og antidemokratiske tankegodset disse byråkratene representerer. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. januar Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Her er alle tilbudene beregnet for personlighetsforstyrrelser og borderline dessverre. Har man det ikke får man ikke plass. Dette har du nok misforstått. Anonymkode: 9f2f0...5a0 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. januar Skrevet 11. januar 51 minutes ago, AnonymBruker said: Depresjonsbehandling= i mitt tilfelle kognitiv terapi og medikamentell behandling. Anonymkode: e80fe...126 Ok ja det fikk jeg en periode, men så ga de meg vel opp etter hvert siden jeg ikke ble bra. Anonymkode: 63944...f4a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. januar Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ok ja det fikk jeg en periode, men så ga de meg vel opp etter hvert siden jeg ikke ble bra. Anonymkode: 63944...f4a Hvor lenge gikk du dit? Anonymkode: e80fe...126 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. januar Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ok ja det fikk jeg en periode, men så ga de meg vel opp etter hvert siden jeg ikke ble bra. Anonymkode: 63944...f4a Hvor lenge gikk du dit? Anonymkode: e80fe...126 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. januar Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Ok ja det fikk jeg en periode, men så ga de meg vel opp etter hvert siden jeg ikke ble bra. Anonymkode: 63944...f4a Hva gjorde du selv for å bli bedre? Anonymkode: e80fe...126 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. januar Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva er depresjonbehandling? Bare vanlige timer hos psykolog. Her er alle tilbudene beregnet for personlighetsforstyrrelser og borderline dessverre. Har man det ikke får man ikke plass. Anonymkode: 63944...f4a Nei, det er det ikke. Anonymkode: a70ed...d9b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. januar Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei, det er det ikke. Anonymkode: a70ed...d9b Hva er ikke hva? Depresjonsbehandling er samtaleterapi pluss eventuelt medisiner. Anonymkode: e80fe...126 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.