Glitter Skrevet 14. januar Skrevet 14. januar (endret) AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg forstår. Er det noe du tenker kan komme ut av samtalen, som du ikke ønsker? Anonymkode: 1ae6e...24f Jeg bare følte det var privat, og ville ikke de skulle vite jeg hadde et sånt symptom. Jeg hadde allerede fortalt de om de negative energiene som kommer inn i hodet mitt (som danner hviskingen). Jeg hadde ikke lyst til å fortelle hele bildet. Var redd for å bli satt på sterkere medisiner. Noe jeh ble likevel da. Som gjorde meg tjukk. Nå går jeg på noe mildere og vil holde det slik. Er på TUD så kan ikke protestere. Endret 14. januar av Glitter 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. januar Skrevet 14. januar Glitter skrev (Akkurat nå): Jeg bare følte det var privat, og ville ikke de skulle vite jeg hadde et sånt symptom. Jeg hadde allerede fortalt de om de negative energiene som kommer inn i hodet mitt (som danner hviskingen). Jeg hadde ikke lyst til å fortelle hele bildet. Var redd for å bli satt på sterkere medisiner. Da skjønner jeg. Men det ble ingen konsekvenser utav det? Anonymkode: 1ae6e...24f 0 Siter
Glitter Skrevet 14. januar Skrevet 14. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Da skjønner jeg. Men det ble ingen konsekvenser utav det? Anonymkode: 1ae6e...24f Nei det gikk heldigvis bra. 0 Siter
Alba Skrevet 14. januar Skrevet 14. januar Angrer på mye av det jeg sier fordi er redd folk misforstår. Er så vant med å bli misforstått. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.