Gå til innhold

Har du noen gang angret på å ha fortalt noe til psykologen eller funnet ut at psykologen har tolket det du sa helt feil?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg forstår. Er det noe du tenker kan komme ut av samtalen, som du ikke ønsker?

Anonymkode: 1ae6e...24f

Jeg bare følte det var privat, og ville ikke de skulle vite jeg hadde et sånt symptom. Jeg hadde allerede fortalt de om de negative energiene som kommer inn i hodet mitt (som danner hviskingen). Jeg hadde ikke lyst til å fortelle hele bildet. Var redd for å bli satt på sterkere medisiner. Noe jeh ble likevel da. Som gjorde meg tjukk. Nå går jeg på noe mildere og vil holde det slik. Er på TUD så kan ikke protestere. 

Endret av Glitter
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Glitter skrev (Akkurat nå):

Jeg bare følte det var privat, og ville ikke de skulle vite jeg hadde et sånt symptom. Jeg hadde allerede fortalt de om de negative energiene som kommer inn i hodet mitt (som danner hviskingen). Jeg hadde ikke lyst til å fortelle hele bildet. Var redd for å bli satt på sterkere medisiner. 

Da skjønner jeg. Men det ble ingen konsekvenser utav det?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Da skjønner jeg. Men det ble ingen konsekvenser utav det?

Nei det gikk heldigvis bra. 

Skrevet

Angrer på mye av det jeg sier fordi er redd folk misforstår. Er så vant med å bli misforstått.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...