AnonymBruker Skrevet 12. januar Skrevet 12. januar Er det noen som kan si noe om hvor fornøyd de er og hvor i landet dere bor/ hvilken dps det gjelder? Vil høre mest om de bra. Tenke hvor jeg skal flytte for å få bra hjelp. Anonymkode: 5ffeb...587 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. januar Skrevet 12. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det noen som kan si noe om hvor fornøyd de er og hvor i landet dere bor/ hvilken dps det gjelder? Vil høre mest om de bra. Tenke hvor jeg skal flytte for å få bra hjelp. Anonymkode: 5ffeb...587 Du kan gå privat om du har mulighet økonomisk. Da kan du "håndplukke" behandler utifra din problemstilling. Anonymkode: 85373...b39 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. januar Skrevet 13. januar Jeg har alltid innbilt meg at Oslo har god psykiatri. Jeg bodde litt utenfor før, og der var det eøva i forhold. Anonymkode: 5f228...f77 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. januar Skrevet 13. januar Everybody skrev (11 minutter siden): Sjekk google anmeldelser på Nydalen DPS. 😒 1.5 står også med røde bokstaver at den er stengt 🤣 Anonymkode: 5ffeb...587 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. januar Skrevet 13. januar Sånn generelt er det nok lurt å satse på å tilhøre en større by Oslo, Bergen, Stavanger,de trekker til seg det beste av fagfolk. Anonymkode: 1fa40...51d 1 Siter
nachnoo Skrevet 13. januar Skrevet 13. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Sånn generelt er det nok lurt å satse på å tilhøre en større by Oslo, Bergen, Stavanger,de trekker til seg det beste av fagfolk. Anonymkode: 1fa40...51d Det kan også være at på de store DPS med mange spesialiser har spesialistene større muligheter for å spesialisere seg innenfor en avgrenset del at psykiatrien, og i tillegg at det dannes spesialiserte behandlingsgrupper for schizofreni, BP/affektive lidelser, angst, PF osv. 2 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. januar Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (5 timer siden): DPS Stavanger 👎 Anonymkode: dc3eb...2fd Hva opplevde du sånn generelt der? Anonymkode: 85373...b39 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.