Gå til innhold

Hvilken dps i Norge er skikkelig bra?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som kan si noe om hvor fornøyd de er og hvor i landet dere bor/ hvilken dps det gjelder?  

Vil høre mest om de bra. Tenke hvor jeg skal flytte for å få bra hjelp. 

Anonymkode: 5ffeb...587

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er det noen som kan si noe om hvor fornøyd de er og hvor i landet dere bor/ hvilken dps det gjelder?  

Vil høre mest om de bra. Tenke hvor jeg skal flytte for å få bra hjelp. 

Du kan gå privat om du har mulighet økonomisk. Da kan du "håndplukke" behandler utifra din problemstilling.

Anonymkode: 85373...b39

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alltid innbilt meg at Oslo har god psykiatri. Jeg bodde litt utenfor før, og der var det eøva i forhold.

Anonymkode: 5f228...f77

Everybody
Skrevet

Sjekk google anmeldelser på Nydalen DPS. 😒

AnonymBruker
Skrevet
Everybody skrev (11 minutter siden):

Sjekk google anmeldelser på Nydalen DPS. 😒

1.5 står også med røde bokstaver at den er stengt 🤣

AnonymBruker
Skrevet

Sånn generelt er det nok lurt å satse på å tilhøre en større by  Oslo, Bergen, Stavanger,de trekker til seg det beste av fagfolk. 

Anonymkode: 1fa40...51d

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Sånn generelt er det nok lurt å satse på å tilhøre en større by  Oslo, Bergen, Stavanger,de trekker til seg det beste av fagfolk. 

Anonymkode: 1fa40...51d

Det kan også være at på de store DPS med mange spesialiser har spesialistene større muligheter for å spesialisere seg innenfor en avgrenset del at psykiatrien, og i tillegg at det dannes spesialiserte behandlingsgrupper for schizofreni, BP/affektive lidelser, angst, PF osv.

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

DPS Stavanger 👎 

Anonymkode: dc3eb...2fd

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

DPS Stavanger 👎 

Anonymkode: dc3eb...2fd

Hva opplevde du sånn generelt der?

Anonymkode: 85373...b39

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...