Fru2020 Skrevet 12. januar Skrevet 12. januar Jeg beskriver det å ha depresjon som å ha noe som trykker på brystet mitt sånn at jeg ikke føler jeg får puster dypt. Sa det i gruppen i dag og alle var enige om at det var angst og ikke depresjon. Flere ganger i helsevesenet har jeg også blitt forstått som om jeg har angst. Men jeg vil ikke beskrive angst som et press på bryster. Angst sitter i armene hos meg. Er det noen andre som kjenner seg igjen med at det blir tungt å puste når man er deprimert? 0 Siter
𝚂 𝚔 𝚢 Skrevet 12. januar Skrevet 12. januar Jeg kan kjenne meg igjen i det. Av og til føles det også ut som at jeg glemmer å puste ordentlig og. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. januar Skrevet 12. januar Fru2020 skrev (1 time siden): Er det noen andre som kjenner seg igjen med at det blir tungt å puste når man er deprimert? Ja. Anonymkode: 5488e...862 0 Siter
krøll9 Skrevet 13. januar Skrevet 13. januar Hele tiden eller ved et anfall? For meg kan det kjennes ut som hjertet dunker veldig hardt, men uregelmessig. Og ja. Et trykk eller en tyngde i brystkassa. "Hjerteinfarkt eller angst, liksom?" Foreløpig tilsier alderen at det nok er angst. Om noen år blir det mer bingo det der. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.