AnonymBruker Skrevet 12. januar Skrevet 12. januar Hvor lenge har dere gått på det? Tar hver kveld? Hvir lenge tror dere at dere må gå på det? Anonymkode: 1e054...1e1 0 Siter
usikker Skrevet 12. januar Skrevet 12. januar Bruker imovane 2-4 ganger pr uke Har brukt det ca et år, vil gjerne fortsette så lenge jeg har nytte av det.. Sover nesten ikke de nettene jeg ikke tar, gleder meg til de nettene jeg unner meg en imovane Får ikke fast resept av fastlegen, hen vil bare skrive ut 2 pakker i året 0 Siter
Worriesome Plenty 2 Skrevet 12. januar Skrevet 12. januar (endret) Jeg tok stilnoct noen måneder hver dag. Den sluttet å virke etter noen uker så jeg dobbelt og trippet dosen. Til slutt virket ikke det heller. Og legen ville ikke skrive ut mer heller. Jeg sovnet raskt av meg selv igjen. Endret 12. januar av Worriesome Plenty 2 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. januar Skrevet 12. januar Jeg bruker Imovane hver natt. Brukte tidligere Alimemazin i 3,5 år. Ser for meg å bruke Imovane i årene fremover. Anonymkode: d0f0c...e19 0 Siter
krøll9 Skrevet 13. januar Skrevet 13. januar Har brukt imovane av og på i 20 år. Noen måneder hver natt om gangen, men så kanskje ikke behov i mange måneder. Funker godt 95% av tiden jeg velger å ta det, men er sikkert fordi jeg har hatt lange pauser imellom. Akkurat nå har jeg kommet til et punkt der jeg to ganger på en uke har tatt 2 uten at det virket. Så har jeg latt være å ta og sovet svært lite. I kveld har jeg ikke tatt da jeg følte at jeg var trøtt og så frem til å legge meg. "Thriii aouersz læitaaaa" Det funket ikke. 0 Siter
Glitter Skrevet 13. januar Skrevet 13. januar Har tatt Truxal siden 2017 også Alimemazin (en kapsel) i to år. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. januar Skrevet 13. januar AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg bruker Imovane hver natt. Brukte tidligere Alimemazin i 3,5 år. Ser for meg å bruke Imovane i årene fremover. Anonymkode: d0f0c...e19 Tok du alimemasin hver dag? Hvorfor slutter du på det? Anonymkode: 1e054...1e1 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.