AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden psykedeliker skrev (1 minutt siden): Dette er bare føledamevås. Disse begrepene betyr ingen verdens ting uten en felles forståelse av hva de innebærer i praksis. 😂 fikk meg til å le. Sender masse kjærlighet, latter er gull verd i en ellers kjip hverdag 🥰💛 Anonymkode: d3919...1d7 0 Siter
psykedeliker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Sender masse kjærlighet Hva med å betale noen advokatregninger for meg isteden? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden psykedeliker skrev (Akkurat nå): Hva med å betale noen advokatregninger for meg isteden? Nei, en nettklem kan du få da. Det er vel bedre enn ingenting. 🙂 Sist jeg ga en mann penger, ble jeg selv fattigere. Anonymkode: d3919...1d7 0 Siter
psykedeliker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Det er vel bedre enn ingenting. Jeg skulle til å skrive at det løser ingen problemer, men når jeg tenker meg om så bekrefter det ihvertfall poenget mitt. 🤔 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden psykedeliker skrev (2 minutter siden): Jeg skulle til å skrive at det løser ingen problemer, men når jeg tenker meg om så bekrefter det ihvertfall poenget mitt. 🤔 Ja, hvis alt i denne verden handler om penger, så gjorde ikke min nettklem det iallefall, faktisk er ikke det litt wow å tenke på. Og netklemmen kostet meg faktisk et halvt min av mitt liv. Værsågod. Anonymkode: d3919...1d7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Har ringt dit mange ganger etter at kvinneguiden kasta meg ut. Takla det ikke helt og har ingen venner å prate med. Anonymkode: b711a...406 0 Siter
psykedeliker Skrevet 55 minutter siden Skrevet 55 minutter siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ja, hvis alt i denne verden handler om penger, så gjorde ikke min nettklem det iallefall, faktisk er ikke det litt wow å tenke på. Og netklemmen kostet meg faktisk et halvt min av mitt liv. Værsågod. Hvis du er advokat kan du gjerne få gjøre jobben gratis, da er det ingen penger involvert. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 51 minutter siden Skrevet 51 minutter siden psykedeliker skrev (1 minutt siden): Hvis du er advokat kan du gjerne få gjøre jobben gratis, da er det ingen penger involvert. Finnes det ikke gratis advokater der ute allerde? Bygger du opp til sak ? Mot? Er dessverre ikke advokat. Anonymkode: d3919...1d7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 49 minutter siden Skrevet 49 minutter siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Har ringt dit mange ganger etter at kvinneguiden kasta meg ut. Takla det ikke helt og har ingen venner å prate med. Anonymkode: b711a...406 Uff da. Men nå er du jo her da? Venner kan være vanskelig å skaffe. Det er trist å være ensom, skjønner at du har ringt de. Anonymkode: d3919...1d7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 34 minutter siden Skrevet 34 minutter siden Jeg har aldri ingen erfaring med ringetjenester. Chat el. meldinger er mindre skummelt. Må si jeg synes jeg har fått bedre svar på Kirkens SOS enn på sidetmedord.no selv om det sikkert varierer. Sidetmedord chat ble jeg så oppgitt over at jeg endte med å kalle peronen i andre enden et imbesilt nek... Det var bare i retningen "stakkars deg så vanskelig" ikke noen konkrete råd til å håndtere det som brant. Savnet å snakke med en som ikke bare jattet, en som kunne reflektere litt med meg. Samtalen varte heller ikke mer enn et par minutter før personen sa hun måtte gå. Overflatisk og lite seriøst. Var da jeg så rødt. Anonymkode: 19ebd...308 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.