Gå til innhold

vet ikke forskjellen.

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Syns det er vanskelig å vite hva som er fysisk og psykisk nå som jeg er forkjølet, har ikke hatt feber men føler meg slapp og elendig. Har hodepine så tok paracet, har grov hoste og det surkler spesielt når jeg legger meg. Begynte å hoste på fredag, hvor lenge kan dette vare? Måtte avlyse tur med sykepleier i går og kan ikke besøke foreldrene mine, i dag var jeg på butikken og det var tungt. Var på apoteket og kjøpte slim dempende hostesaft, skal ta det når jeg legger meg. Men føler meg psykisk dårlig og, henger det sammen? 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som en ordinær forkjølelse. 

Anonymkode: 92fab...66e

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Høres ut som en ordinær forkjølelse. 

Anonymkode: 92fab...66e

Ok. Hodepinen gikk ikke over så tok relpax og. 

stjernestøv
Skrevet
dusken skrev (3 minutter siden):

Du kan hoste og være syk i flere uker 

Ai, det orker jeg ikke. 

Skrevet

kropp og psyke henger sammen ja.

Anonymkode: c1717...1b8

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

kropp og psyke henger sammen ja.

Anonymkode: c1717...1b8

Ja føler meg jo dritt. Tok den forferdelige hostesaften og usj, det verste er når man hoster til man nesten spyr. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...