stjernestøv Skrevet 13. januar Skrevet 13. januar Syns det er vanskelig å vite hva som er fysisk og psykisk nå som jeg er forkjølet, har ikke hatt feber men føler meg slapp og elendig. Har hodepine så tok paracet, har grov hoste og det surkler spesielt når jeg legger meg. Begynte å hoste på fredag, hvor lenge kan dette vare? Måtte avlyse tur med sykepleier i går og kan ikke besøke foreldrene mine, i dag var jeg på butikken og det var tungt. Var på apoteket og kjøpte slim dempende hostesaft, skal ta det når jeg legger meg. Men føler meg psykisk dårlig og, henger det sammen? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. januar Skrevet 13. januar Høres ut som en ordinær forkjølelse. Anonymkode: 92fab...66e 0 Siter
stjernestøv Skrevet 13. januar Forfatter Skrevet 13. januar AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Høres ut som en ordinær forkjølelse. Anonymkode: 92fab...66e Ok. Hodepinen gikk ikke over så tok relpax og. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 13. januar Forfatter Skrevet 13. januar dusken skrev (3 minutter siden): Du kan hoste og være syk i flere uker Ai, det orker jeg ikke. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. januar Skrevet 13. januar kropp og psyke henger sammen ja. Anonymkode: c1717...1b8 0 Siter
stjernestøv Skrevet 13. januar Forfatter Skrevet 13. januar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): kropp og psyke henger sammen ja. Anonymkode: c1717...1b8 Ja føler meg jo dritt. Tok den forferdelige hostesaften og usj, det verste er når man hoster til man nesten spyr. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. januar Skrevet 13. januar stjernestøv skrev (24 minutter siden): Ja føler meg jo dritt. Tok den forferdelige hostesaften og usj, det verste er når man hoster til man nesten spyr. Kan være korona Anonymkode: 614b8...ca5 0 Siter
stjernestøv Skrevet 13. januar Forfatter Skrevet 13. januar (endret) AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Kan være korona Anonymkode: 614b8...ca5 kan jo være det jeg har, mannen tok test og hadde det ikke. Men han har hatt feber og det har ikke jeg hatt. Endret 13. januar av stjernestøv 0 Siter
Worriesome Plenty 2 Skrevet 13. januar Skrevet 13. januar stjernestøv skrev (3 timer siden): kan jo være det jeg har, mannen tok test og hadde det ikke. Men han har hatt feber og det har ikke jeg hatt. Det er ikke alltid det slår ut på test. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 14. januar Forfatter Skrevet 14. januar Worriesome Plenty 2 skrev (11 timer siden): Det er ikke alltid det slår ut på test. Ok, det visste jeg ikke. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.