AnonymBruker Skrevet 13. januar Skrevet 13. januar Kan man være psykotisk uten å se eller høre ting andre ikke ser/hører? Anonymkode: d9778...894 0 Siter
Glitter Skrevet 13. januar Skrevet 13. januar Ja, jeg fortalte ingen om at jeg hadde hvisking i hodet. Fortalte kun om universet og dets kraft over meg og alt det gjorde, alle tegn jeg så som skilt på biler og ord fra TV som hadde betydning osv. Ble sett på som psykotisk og fikk shizoaffektiv lidelse som diagnose. 0 Siter
Worriesome Plenty 2 Skrevet 13. januar Skrevet 13. januar Ja hvis man har vrangforestillingerz 0 Siter
psykedeliker Skrevet 13. januar Skrevet 13. januar Worriesome Plenty 2 skrev (1 time siden): vrangforestillingerz Dette blir navnet på det nye bandet mitt! 1 Siter
Worriesome Plenty 2 Skrevet 13. januar Skrevet 13. januar psykedeliker skrev (2 timer siden): Dette blir navnet på det nye bandet mitt! Akkurat. Håper dere spiller noe fett.- 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.