AnonymBruker Skrevet 13. januar Skrevet 13. januar Jeg ble satt på 150 mg fra i morgen av. Spent:) Anonymkode: 506b7...d8b 0 Siter
𝚂 𝚔 𝚢 Skrevet 13. januar Skrevet 13. januar Jeg brukte 300 mg og var veldig fornøyd egentlig. Håper den vil fungere bra for deg også. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. januar Skrevet 13. januar 𝚂 𝚔 𝚢 skrev (20 minutter siden): Jeg brukte 300 mg og var veldig fornøyd egentlig. Håper den vil fungere bra for deg også. Takk! Klarer du å sette ord på hvordan/hva som ble bedre? Anonymkode: 506b7...d8b 0 Siter
𝚂 𝚔 𝚢 Skrevet 13. januar Skrevet 13. januar AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Takk! Klarer du å sette ord på hvordan/hva som ble bedre? Anonymkode: 506b7...d8b Depresjonen ble jo bedre, med alt det som hører med den. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. januar Skrevet 13. januar 𝚂 𝚔 𝚢 skrev (2 timer siden): Depresjonen ble jo bedre, med alt det som hører med den. Ok, takk:) Anonymkode: 506b7...d8b 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. januar Skrevet 13. januar 𝚂 𝚔 𝚢 skrev (3 timer siden): Jeg brukte 300 mg og var veldig fornøyd egentlig. Håper den vil fungere bra for deg også. Står du på medisinen ennå eller har du sluttet? Anonymkode: 506b7...d8b 0 Siter
𝚂 𝚔 𝚢 Skrevet 13. januar Skrevet 13. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Står du på medisinen ennå eller har du sluttet? Anonymkode: 506b7...d8b Har sluttet. Hadde alt for høyt serumspeil så psykiater ville jeg skulle slutte og begynne på brintellix i stedet. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. januar Skrevet 13. januar Står på 300 og mener jeg har mer merkbar effekt nå enn på 150. Prøvde på høyere doser også men fikk hjertebank. Det hjelper meg med å gjennomføre dagen og ikke bokstavelig talt legge meg ned for å vegetere istedenfor. En bivirkning jeg liker er redusert apetitt. En bivirkning som ikke er like bra er at jeg er mer utålmodig og kan bli raskt sint. Trenger ikke være medikamentet, men føler det henger sammen på måten angst og driv bytter litt på. Anonymkode: a95eb...9a9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. januar Skrevet 13. januar nachnoo skrev (31 minutter siden): De aller fleste pasienter ender opp med 300mg. Var hos privat psyk.i dag. Vedkommende satt meg på 150 mg og ingen beskjed om å øke opp dosen. Jeg får ta kontakt med fastlegen. Etter hvor lenge burde jeg trappe opp? Bp2-depresjon. Anonymkode: 506b7...d8b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. januar Skrevet 13. januar AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Var hos privat psyk.i dag. Vedkommende satt meg på 150 mg og ingen beskjed om å øke opp dosen. Jeg får ta kontakt med fastlegen. Etter hvor lenge burde jeg trappe opp? Bp2-depresjon. Anonymkode: 506b7...d8b @nachnooEtter hvor lang tid bør jeg eventuelt trappe opp? Anonymkode: 506b7...d8b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. januar Skrevet 14. januar jeg står på den. stod først på 150 mg i 8 uker og gikk opp til 300 mg. har hjulpet på depresjonen og også det med å komme gang med oppgaver og fokusere på en oppgave av gangen. har også mer ro i hodet/ikke like mye tankekjør. Anonymkode: 928a1...3ec 0 Siter
Glitter Skrevet 14. januar Skrevet 14. januar Jeg gikk på 300 mg. Fungerte bra først, men så ble jeg hypoman så måtte seponere. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. januar Skrevet 14. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): jeg står på den. stod først på 150 mg i 8 uker og gikk opp til 300 mg. har hjulpet på depresjonen og også det med å komme gang med oppgaver og fokusere på en oppgave av gangen. har også mer ro i hodet/ikke like mye tankekjør. Anonymkode: 928a1...3ec Så fint å høre! Bruker noe annet utenom? Jeg bruker Litium og Imovane. Anonymkode: 506b7...d8b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. januar Skrevet 14. januar Glitter skrev (51 minutter siden): Jeg gikk på 300 mg. Fungerte bra først, men så ble jeg hypoman så måtte seponere. Det gir håp om bedring hos meg også. Jeg bruker Li. og har kun vært hypoman en gang i livet, så det blir er nok ingen fare for at jeg blir hypoman igjen. Anonymkode: 506b7...d8b 0 Siter
Glitter Skrevet 14. januar Skrevet 14. januar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det gir håp om bedring hos meg også. Jeg bruker Li. og har kun vært hypoman en gang i livet, så det blir er nok ingen fare for at jeg blir hypoman igjen. Anonymkode: 506b7...d8b Høres ganske trygt ut i hvertfall. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. januar Skrevet 14. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Så fint å høre! Bruker noe annet utenom? Jeg bruker Litium og Imovane. Anonymkode: 506b7...d8b Bruker seroquel og alimemazin på kveld. Stod også på remeron, men sluttet med den etter jeg hadde stått på Wellbutrin i ca 6 uker 😊 Anonymkode: 928a1...3ec 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. januar Skrevet 14. januar AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Bruker seroquel og alimemazin på kveld. Stod også på remeron, men sluttet med den etter jeg hadde stått på Wellbutrin i ca 6 uker 😊 Anonymkode: 928a1...3ec Er seroquel apetittøkende? Anonymkode: 506b7...d8b 0 Siter
Glitter Skrevet 14. januar Skrevet 14. januar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er seroquel apetittøkende? Anonymkode: 506b7...d8b Ja. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. januar Skrevet 14. januar Glitter skrev (5 minutter siden): Ja. Skremmende at Wellbutrin gir store søvnvansker hos mange. Håper jeg slipper unna med kun Imovane. Anonymkode: 506b7...d8b 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.