AnonymBruker Skrevet 13. januar Skrevet 13. januar Jeg har lår som disser mot hverandre når jeg går og det er vondt. Klærne blir ødelagte siden det disser. Hvordan får jeg vekk fett fra lårene? Og i tillegg har jeg hengerumpe som heller ikke er pent. Hater kroppen min. Anonymkode: 96283...730 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. januar Skrevet 13. januar De aller fleste av oss "vanlige" folk har noe som henger, noe som disser, celulitter, og rynker og litt andre skavanker. Lær deg å være glad i at du har en kropp som fungerer mer enn å henge deg opp i det ytre, så får du det litt enklere her i livet. Anonymkode: 44fa7...88b 2 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. januar Skrevet 13. januar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): De aller fleste av oss "vanlige" folk har noe som henger, noe som disser, celulitter, og rynker og litt andre skavanker. Lær deg å være glad i at du har en kropp som fungerer mer enn å henge deg opp i det ytre, så får du det litt enklere her i livet. Anonymkode: 44fa7...88b Men nesten alle klær er som pølseskinn. Føler meg ikke vell i noen klær. Anonymkode: 96283...730 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. januar Skrevet 13. januar AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Men nesten alle klær er som pølseskinn. Føler meg ikke vell i noen klær. Anonymkode: 96283...730 Får kjøpe en størrelse større da, og så spise mer fisk og grønnsaker og litt magrere kjøtt. Anonymkode: 44fa7...88b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. januar Skrevet 13. januar AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Men nesten alle klær er som pølseskinn. Føler meg ikke vell i noen klær. Anonymkode: 96283...730 Må nesten kjøpe litt større klær, da. Anonymkode: 0ccd8...317 0 Siter
Eva Sofie Skrevet 14. januar Skrevet 14. januar AnonymBruker skrev (7 timer siden): Men nesten alle klær er som pølseskinn. Føler meg ikke vell i noen klær. Anonymkode: 96283...730 Jeg bestemte meg for at trange klær orket jeg ikke å gå med. De siste 26 årene, har jeg hver dag gått i skjørt. Bukse har vært forbeholdt treningssenter og aktiviteter ute. Det handler om å tørre å finne sin egen klesstil fremfor å presse seg ned i de moteriktige klærne som mange andre går med. Å legge om kostholdet, legge om vaner, er mer krevende enn å bare spise mer av...". Men starte litt i det små? Kanskje innføre litt mer grønnsaker til middag/brødmåltider og se hva du liker. og på sikt Bygge litt derifra. Jeg selv har troen på endringer som gjøres gradvis og som kan holde seg. Ikke typen nyttårsforsett, som går all in og raser sammen etter to uker. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.