Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har lår som disser mot hverandre når jeg går og det er vondt. Klærne blir ødelagte siden det disser. Hvordan får jeg vekk fett fra lårene? Og i tillegg har jeg hengerumpe som heller ikke er pent. Hater kroppen min.

Anonymkode: 96283...730

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De aller fleste av oss "vanlige" folk har noe som henger, noe som disser, celulitter, og rynker og litt andre skavanker. Lær deg å være glad i at du har en kropp som fungerer mer enn å henge deg opp i det ytre, så får du det litt enklere her i livet.

Anonymkode: 44fa7...88b

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

De aller fleste av oss "vanlige" folk har noe som henger, noe som disser, celulitter, og rynker og litt andre skavanker. Lær deg å være glad i at du har en kropp som fungerer mer enn å henge deg opp i det ytre, så får du det litt enklere her i livet.

Men nesten alle klær er som pølseskinn. Føler meg ikke vell i noen klær.

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Får kjøpe en størrelse større da, og så spise mer fisk og grønnsaker og litt magrere kjøtt.

Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Må nesten kjøpe litt større klær, da. 

Anonymkode: 0ccd8...317

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...