AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg har lår som disser mot hverandre når jeg går og det er vondt. Klærne blir ødelagte siden det disser. Hvordan får jeg vekk fett fra lårene? Og i tillegg har jeg hengerumpe som heller ikke er pent. Hater kroppen min. Anonymkode: 96283...730 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden De aller fleste av oss "vanlige" folk har noe som henger, noe som disser, celulitter, og rynker og litt andre skavanker. Lær deg å være glad i at du har en kropp som fungerer mer enn å henge deg opp i det ytre, så får du det litt enklere her i livet. Anonymkode: 44fa7...88b 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 59 minutter siden Skrevet 59 minutter siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): De aller fleste av oss "vanlige" folk har noe som henger, noe som disser, celulitter, og rynker og litt andre skavanker. Lær deg å være glad i at du har en kropp som fungerer mer enn å henge deg opp i det ytre, så får du det litt enklere her i livet. Anonymkode: 44fa7...88b Men nesten alle klær er som pølseskinn. Føler meg ikke vell i noen klær. Anonymkode: 96283...730 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 37 minutter siden Skrevet 37 minutter siden AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Men nesten alle klær er som pølseskinn. Føler meg ikke vell i noen klær. Anonymkode: 96283...730 Får kjøpe en størrelse større da, og så spise mer fisk og grønnsaker og litt magrere kjøtt. Anonymkode: 44fa7...88b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10 minutter siden Skrevet 10 minutter siden AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Men nesten alle klær er som pølseskinn. Føler meg ikke vell i noen klær. Anonymkode: 96283...730 Må nesten kjøpe litt større klær, da. Anonymkode: 0ccd8...317 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.