AnonymBruker Skrevet 13. januar Skrevet 13. januar Noen ikke bipolare, som går på lithium? Vil bare se om det brukes til annet. Anonymkode: ca7df...97d 0 Siter
krøll9 Skrevet 13. januar Skrevet 13. januar Går ikke på det, men behandler anbefaler det. Dette til tross for at hun betviler bipolar (2) diagnosen. Det må vel tyde på at det også brukes på andre områder? Mulig ved depresjoner og eupf også (???) Går du på det? Antar da at du har bipolar 1? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. januar Skrevet 13. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Noen ikke bipolare, som går på lithium? Vil bare se om det brukes til annet. Anonymkode: ca7df...97d Det råder usikkerhet om jeg har bp2 eller ei, men jeg bruker uansett litium mot depresjon. Anonymkode: 99a40...c43 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. januar Skrevet 14. januar krøll9 skrev (9 timer siden): Går ikke på det, men behandler anbefaler det. Dette til tross for at hun betviler bipolar (2) diagnosen. Det må vel tyde på at det også brukes på andre områder? Mulig ved depresjoner og eupf også (???) Går du på det? Antar da at du har bipolar 1? Der å ha bipolar1 diagnose og faktisk ha lidelsen er to forskjellige ting. Anonymkode: ca7df...97d 0 Siter
Glitter Skrevet 14. januar Skrevet 14. januar krøll9 skrev (11 timer siden): Går ikke på det, men behandler anbefaler det. Dette til tross for at hun betviler bipolar (2) diagnosen. Det må vel tyde på at det også brukes på andre områder? Mulig ved depresjoner og eupf også (???) Går du på det? Antar da at du har bipolar 1? Jeg ble aldri tilbudt Litium da jeg kun hadde EUPF i hvertfall. Kun da jeg fikk bipolar 2 hvor Lamictal ikke hjalp. Men jeg har lest her inne at noen med tilbakevendende depressiv lidelse får tilbud om Litium. 1 Siter
𝚂 𝚔 𝚢 Skrevet 14. januar Skrevet 14. januar Litium var den første medisinen jeg ble satt på da jeg først ble syk før jeg fikk noen diagnose, da mot selvmordstanker. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. januar Skrevet 14. januar 𝚂 𝚔 𝚢 skrev (3 timer siden): Litium var den første medisinen jeg ble satt på da jeg først ble syk før jeg fikk noen diagnose, da mot selvmordstanker. Min tidligere psykiater brukte den også på pasienter med selvmordstanker. Anonymkode: 99a40...c43 0 Siter
𝚂 𝚔 𝚢 Skrevet 14. januar Skrevet 14. januar (endret) AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Min tidligere psykiater brukte den også på pasienter med selvmordstanker. Anonymkode: 99a40...c43 Ja, det er bra tenker jeg. Jeg bruker fortsatt litium og er veldig fornøyd med det (har fått bipolar diagnose nå da, men det tok noen år). Endret 14. januar av 𝚂 𝚔 𝚢 0 Siter
krøll9 Skrevet 14. januar Skrevet 14. januar AnonymBruker skrev (14 timer siden): Der å ha bipolar1 diagnose og faktisk ha lidelsen er to forskjellige ting. Anonymkode: ca7df...97d Hvordan mener du? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.