frosken Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden Det er få ting som gir så mye instant lykkefølelse som en skitur i minus 3 grader, i slik snø har man både super gli og supert feste (med felleski). Man forflytter seg uten å nesten gjøre noe annet enn å gli fremover. Det hadde jo vært fint om dette også kunne vært en metafor for livet generelt sett, men det er ikke så god glid i så mange andre sammenhenger. Skulle gjerne hatt mulighet til å påvirke været på fredag denne uka. Enten vil nedbøren bidra til supre løyper - eller så regner alt bort. I morgen skal jeg ha kveldskontor, på dagtid har jeg viktigere ting å gjøre enn å være på kontoret (tidlig på dagen er det nykjørte spor). Får dere andre vært ute i løypene nå? (Akkurat nå skulle jeg gjerne hatt sånt hyttekontor som @Nicklusheletida pleier å beskrive). 5 Siter
Ekstra Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden frosken skrev (10 minutter siden): Det er få ting som gir så mye instant lykkefølelse som en skitur i minus 3 grader, i slik snø har man både super gli og supert feste (med felleski). Man forflytter seg uten å nesten gjøre noe annet enn å gli fremover. Det hadde jo vært fint om dette også kunne vært en metafor for livet generelt sett, men det er ikke så god glid i så mange andre sammenhenger. Skulle gjerne hatt mulighet til å påvirke været på fredag denne uka. Enten vil nedbøren bidra til supre løyper - eller så regner alt bort. I morgen skal jeg ha kveldskontor, på dagtid har jeg viktigere ting å gjøre enn å være på kontoret (tidlig på dagen er det nykjørte spor). Får dere andre vært ute i løypene nå? (Akkurat nå skulle jeg gjerne hatt sånt hyttekontor som @Nicklusheletida pleier å beskrive). Helt enig! Har vært ute tre ganger i løpet av sist uke 👍. Og nå kommer mildværet 👎🏽 Ser frem til en langhelg på fjellet! 3 Siter
Grendel Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden Det blir ski på fjellet for meg også i helgen 🙂 2 Siter
påskelilje Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden De har faktisk kjørt opp løyper her i byen også! Men vi har ikke fått prøvd skiene, dessverre. Men i morgen reiser vi på langhelgtur til Hafjell, så da blir det tre dager med slalåm og langrenn 💙❄️, trolig mest slalåm. Deilig!!! 2 Siter
Nicklusheletida Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden frosken skrev (1 time siden): Det er få ting som gir så mye instant lykkefølelse som en skitur i minus 3 grader, i slik snø har man både super gli og supert feste (med felleski). Man forflytter seg uten å nesten gjøre noe annet enn å gli fremover. Det hadde jo vært fint om dette også kunne vært en metafor for livet generelt sett, men det er ikke så god glid i så mange andre sammenhenger. Skulle gjerne hatt mulighet til å påvirke været på fredag denne uka. Enten vil nedbøren bidra til supre løyper - eller så regner alt bort. I morgen skal jeg ha kveldskontor, på dagtid har jeg viktigere ting å gjøre enn å være på kontoret (tidlig på dagen er det nykjørte spor). Får dere andre vært ute i løypene nå? (Akkurat nå skulle jeg gjerne hatt sånt hyttekontor som @Nicklusheletida pleier å beskrive). Herlig innlegg ! 😀 Nå er det lite hyttekontor for tiden dessverre Jeg jobber til 18 hver dag denne uka og er ikke hjemme før mellom 19-19.30. Mye nytt som skjer på jobb og mye opplæring. Skal jobbe lørdag også og skal bort på kvelden. På søndag får vi kanskje til en tur på ski. Neste helg er satt av for å reise å besøke sønnen min, så blir ikke fjellet med det første. Men jeg skal ha min første senil-uke i februar. Da skal vi på hytta og kombinere skiturer med OL på tv. Forhåpentligvis får vi til et par helger før ferien også. 2 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.