AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Syns det ikke funka altså. Gikk der for å bli bedre, men ble bare frustrert til slutt. Mulig det bare var en mismatch, men det føles som terapien bare holdt meg tilbake. Grunnen er at jeg følte meg fryktelig umyndiggjort, sånn stakkars deg holdning, og at alle mine valg ble kritisert og sånn " ja, men du vet ikke hva som er bra for deg". Nesten så langt som babystemmebruk. Er jo synd på meg da, men det er bare en stund jeg orker å bli syns synd på. Trenger nok psykolog, men må finne en som har mindre empati eller noe. Klarer iallefall ikke leve med umyndiggjøring. Nå føler jeg meg mer under kontroll og autonom igjen. Er dette vanlig at man etterhvert vokser ut av et terapeutisk forhold eller er det noe galt med meg utover å ha traumer. Anonymkode: 11edc...6a5 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Syns det ikke funka altså. Gikk der for å bli bedre, men ble bare frustrert til slutt. Mulig det bare var en mismatch, men det føles som terapien bare holdt meg tilbake. Grunnen er at jeg følte meg fryktelig umyndiggjort, sånn stakkars deg holdning, og at alle mine valg ble kritisert og sånn " ja, men du vet ikke hva som er bra for deg". Nesten så langt som babystemmebruk. Er jo synd på meg da, men det er bare en stund jeg orker å bli syns synd på. Trenger nok psykolog, men må finne en som har mindre empati eller noe. Klarer iallefall ikke leve med umyndiggjøring. Nå føler jeg meg mer under kontroll og autonom igjen. Er dette vanlig at man etterhvert vokser ut av et terapeutisk forhold eller er det noe galt med meg utover å ha traumer. Anonymkode: 11edc...6a5 Du er vel så psykisk syk at du ikke forstår det selv, men psykologen forstod at det eneste som hjelper er å dulle stakkar deg behandling. Hvilke diagnoser har du? Anonymkode: 2e093...13f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Så bra at du har sluttet. Det hjelper ikke å grave seg selv ned i traumer og sykdom., men heller finne andre ting å tenke på enn neste psykologtime. Anonymkode: f9c68...706 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Syns det ikke funka altså. Gikk der for å bli bedre, men ble bare frustrert til slutt. Mulig det bare var en mismatch, men det føles som terapien bare holdt meg tilbake. Grunnen er at jeg følte meg fryktelig umyndiggjort, sånn stakkars deg holdning, og at alle mine valg ble kritisert og sånn " ja, men du vet ikke hva som er bra for deg". Nesten så langt som babystemmebruk. Er jo synd på meg da, men det er bare en stund jeg orker å bli syns synd på. Trenger nok psykolog, men må finne en som har mindre empati eller noe. Klarer iallefall ikke leve med umyndiggjøring. Nå føler jeg meg mer under kontroll og autonom igjen. Er dette vanlig at man etterhvert vokser ut av et terapeutisk forhold eller er det noe galt med meg utover å ha traumer. Anonymkode: 11edc...6a5 Høres bra ut, kom deg videre. Mange har traumer, men vi klarer å se fremover fordi om Anonymkode: cfc03...908 1 Siter
psykedeliker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er dette vanlig at man etterhvert vokser ut av et terapeutisk forhold eller er det noe galt med meg utover å ha traumer. Ut fra beskrivelsen virker det ikke som du forstår dine rettigheter og plikter som pasient. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 43 minutter siden Skrevet 43 minutter siden psykedeliker skrev (56 minutter siden): Ut fra beskrivelsen virker det ikke som du forstår dine rettigheter og plikter som pasient. Ok hva tenker du på? Anonymkode: 11edc...6a5 0 Siter
psykedeliker Skrevet 16 minutter siden Skrevet 16 minutter siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ok hva tenker du på? Dine følelser er ikke psykologens ansvar. Psykologen er en fagperson, ikke en venn. Din medvirkningsplikt innebærer i utgangspunktet at du skal følge de rådene du får, men dersom det fungerer mot sin hensikt har du også en plikt til å kreve endring i metodikken. I noen tilfeller kan det være aktuelt å kreve ny behandler, men da bør det være gode grunner til det. Ved å bare avslutte slik du har gjort, forstås det som at problemet ditt er løst, og det kan påvirke din mulighet til å få videre behandling i fremtiden. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.