AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Hvem er kjent med kombinasjonen wellbutrin og cipralex? Vil det hjelpe på både energi og glede? Moderat til alvorlig depresjon. Hva er vanlig dose når disse tas i kombinasjon? Jeg vet hvilke dose jeg skal starte opp med men lurer på hva som er vanlig i kombinasjonsdose. Har bare erfaring med preparatene hver for seg. Anonymkode: 7ae84...eb1 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 50 minutter siden Skrevet 50 minutter siden 51 minutes ago, AnonymBruker said: Hvem er kjent med kombinasjonen wellbutrin og cipralex? Vil det hjelpe på både energi og glede? Moderat til alvorlig depresjon. Hva er vanlig dose når disse tas i kombinasjon? Jeg vet hvilke dose jeg skal starte opp med men lurer på hva som er vanlig i kombinasjonsdose. Har bare erfaring med preparatene hver for seg. Anonymkode: 7ae84...eb1 Det har vi ikke lov til å si her. Anonymkode: 59d17...9a4 0 Siter
nachnoo Skrevet 16 minutter siden Skrevet 16 minutter siden Samme doser som når de tas hver for seg. Etter min mening den beste behandling for de fleste. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7 minutter siden Skrevet 7 minutter siden nachnoo skrev (8 minutter siden): Samme doser som når de tas hver for seg. Etter min mening den beste behandling for de fleste. Beste depresjonsbehandling? Anonymkode: 9bc9b...d62 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.