munchin Skrevet 15. januar Skrevet 15. januar Hvor lenge før jeg kan merke endring? Startet på 150 mg i går. @nachnoo står på lavdose Li. utenom. 0 Siter
munchin Skrevet 15. januar Forfatter Skrevet 15. januar (endret) munchin skrev (5 minutter siden): Hvor lenge før jeg kan merke endring? Startet på 150 mg i går. @nachnoo står på lavdose Li. utenom. Og kan jeg ta paracet hver dag? Pga hodepinen jeg får av AD'en. Endret 15. januar av munchin Skrivefeil 0 Siter
nachnoo Skrevet 16. januar Skrevet 16. januar Vanligvis vil effekt av AD inntre innen 2-4 uker. Har det ikke skjedd noe innen 4 uker, er tiden inne for doseøkning. Ja, man kan ta paracet hver dag om dosene ikke er for store. Se pakningsvedlegget. 0 Siter
Ftss Skrevet 16. januar Skrevet 16. januar munchin skrev (14 timer siden): Og kan jeg ta paracet hver dag? Pga hodepinen jeg får av AD'en. Jeg bruker 3-4g paracet når jeg står opp og 4g er vell maksdose på ett døgn. Vil ikke anbefale over det. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. januar Skrevet 16. januar Ftss skrev (17 minutter siden): Jeg bruker 3-4g paracet når jeg står opp og 4g er vell maksdose på ett døgn. Vil ikke anbefale over det. Pga Wellbutrin eller annen grunn? Anonymkode: ed872...c2a 0 Siter
Ftss Skrevet 16. januar Skrevet 16. januar AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Pga Wellbutrin eller annen grunn? Anonymkode: ed872...c2a Ikke pga wellbutrin nei, leste spm litt fort. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. januar Skrevet 17. januar nachnoo skrev (På 16.1.2026 den 10.29): Vanligvis vil effekt av AD inntre innen 2-4 uker. Har det ikke skjedd noe innen 4 uker, er tiden inne for doseøkning. Ja, man kan ta paracet hver dag om dosene ikke er for store. Se pakningsvedlegget. Det er ikke slik at om man kjenner god effekt etter 2 uker så klinker man til og øker dosen ytterligere fordi dette funker? Anonymkode: ed872...c2a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. januar Skrevet 17. januar Jeg synes jeg kan kjenne noe gå i riktig retning allerede etter 6 dager. Kan det stemme eller er det noe jeg innbiller meg fordi jeg fikk litt håp ved oppstart? @nachnoo Anonymkode: ed872...c2a 0 Siter
nachnoo Skrevet 18. januar Skrevet 18. januar Det kan være reelt. Her er det store individuelle variasjoner. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. januar Skrevet 18. januar nachnoo skrev (18 minutter siden): Det kan være reelt. Her er det store individuelle variasjoner. Bør jeg ikke uansett effekt gå opp på høyere dose (300 mg) etter 2-4 mnd? Langvarig bp2-depresjon. Anonymkode: ed872...c2a 0 Siter
nachnoo Skrevet 18. januar Skrevet 18. januar AnonymBruker skrev (6 timer siden): Bør jeg ikke uansett effekt gå opp på høyere dose (300 mg) etter 2-4 mnd? Langvarig bp2-depresjon. Anonymkode: ed872...c2a Nei. Hvis du når målet på denne dose, bør du ikke øke. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.