Gå til innhold

Norges farligste kvinne.

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

De påstår hun drepte to personer med sovemedisin og alkohol, går det virkelig an? Men en la de i badekaret så han druknet og en ble visst kvelt med en pute, går det an å bli så bevisstløs av det? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å bli kvelt av en pute ja? Det har jeg opplevd selv. 

Enten dør en av akutt oksygenmangel eller dør en av opphopning av co2. Da kommer en i co2-koma og dør. Men det tar en stund. 

Skrevet

Selvfølgelig dør man om man putter ting over munn og nese.. Hjernen klarer seg ikke mange minuttene uten oksygen. 

Anonymkode: 6643b...3a4

Skrevet
Glitter skrev (1 time siden):

Å bli kvelt av en pute ja? Det har jeg opplevd selv. 

Enten dør en av akutt oksygenmangel eller dør en av opphopning av co2. Da kommer en i co2-koma og dør. Men det tar en stund. 

Ok skummelt det der,hun virket så oppriktig. Men man kan vel dø om man tar mye stilnoct og drikker mye alkohol og kanskje? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Selvfølgelig dør man om man putter ting over munn og nese.. Hjernen klarer seg ikke mange minuttene uten oksygen. 

Anonymkode: 6643b...3a4

Ok var vel de de døde av da og ikke aljohol og sovemedisin? 

Skrevet
stjernestøv skrev (2 minutter siden):

Ok skummelt det der,hun virket så oppriktig. Men man kan vel dø om man tar mye stilnoct og drikker mye alkohol og kanskje? 

Ja det kan man. 

Jeg synes hun virket creepy. 

Skrevet
stjernestøv skrev (2 minutter siden):

Ok var vel de de døde av da og ikke aljohol og sovemedisin? 

Både stilnoct og alkohol går ut over pusten i store mengder. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...