stjernestøv Skrevet 16. januar Skrevet 16. januar De påstår hun drepte to personer med sovemedisin og alkohol, går det virkelig an? Men en la de i badekaret så han druknet og en ble visst kvelt med en pute, går det an å bli så bevisstløs av det? 0 Siter
Glitter Skrevet 16. januar Skrevet 16. januar Å bli kvelt av en pute ja? Det har jeg opplevd selv. Enten dør en av akutt oksygenmangel eller dør en av opphopning av co2. Da kommer en i co2-koma og dør. Men det tar en stund. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. januar Skrevet 16. januar Selvfølgelig dør man om man putter ting over munn og nese.. Hjernen klarer seg ikke mange minuttene uten oksygen. Anonymkode: 6643b...3a4 0 Siter
stjernestøv Skrevet 16. januar Forfatter Skrevet 16. januar Glitter skrev (1 time siden): Å bli kvelt av en pute ja? Det har jeg opplevd selv. Enten dør en av akutt oksygenmangel eller dør en av opphopning av co2. Da kommer en i co2-koma og dør. Men det tar en stund. Ok skummelt det der,hun virket så oppriktig. Men man kan vel dø om man tar mye stilnoct og drikker mye alkohol og kanskje? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 16. januar Forfatter Skrevet 16. januar AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Selvfølgelig dør man om man putter ting over munn og nese.. Hjernen klarer seg ikke mange minuttene uten oksygen. Anonymkode: 6643b...3a4 Ok var vel de de døde av da og ikke aljohol og sovemedisin? 0 Siter
Glitter Skrevet 16. januar Skrevet 16. januar stjernestøv skrev (2 minutter siden): Ok skummelt det der,hun virket så oppriktig. Men man kan vel dø om man tar mye stilnoct og drikker mye alkohol og kanskje? Ja det kan man. Jeg synes hun virket creepy. 0 Siter
Glitter Skrevet 16. januar Skrevet 16. januar stjernestøv skrev (2 minutter siden): Ok var vel de de døde av da og ikke aljohol og sovemedisin? Både stilnoct og alkohol går ut over pusten i store mengder. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 16. januar Forfatter Skrevet 16. januar Glitter skrev (1 time siden): Ja det kan man. Jeg synes hun virket creepy. Ok. Ja kanskje hun var det, typisk meg og synes synd på alle. 0 Siter
Glitter Skrevet 16. januar Skrevet 16. januar stjernestøv skrev (Akkurat nå): Ok. Ja kanskje hun var det, typisk meg og synes synd på alle. Det er fort gjort å la seg lure. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 16. januar Forfatter Skrevet 16. januar Glitter skrev (1 time siden): Både stilnoct og alkohol går ut over pusten i store mengder. Ok skummelt å blande det da. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 16. januar Forfatter Skrevet 16. januar Glitter skrev (1 minutt siden): Det er fort gjort å la seg lure. Ja det er vel det. 0 Siter
Glitter Skrevet 16. januar Skrevet 16. januar stjernestøv skrev (2 minutter siden): Ok skummelt å blande det da. Alkohol og en pille går bra, men det er i større mengder effekten setter inn. Jeg har til og med fått Imovane på psykiatrisk når jeg har vært full. Så det går bra det. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 16. januar Forfatter Skrevet 16. januar Glitter skrev (4 minutter siden): Alkohol og en pille går bra, men det er i større mengder effekten setter inn. Jeg har til og med fått Imovane på psykiatrisk når jeg har vært full. Så det går bra det. Å har du det ja, da må det jo være forsvarlig Trodde det var veldig skummelt jeg nå men vet jo at narkomane tar vival og drikker alkohol, husker søskenbarnet mitt gjorde mye av det. 0 Siter
Glitter Skrevet 16. januar Skrevet 16. januar stjernestøv skrev (1 minutt siden): Å har du det ja, da må det jo være forsvarlig Trodde det var veldig skummelt jeg nå men vet jo at narkomane tar vival og drikker alkohol, husker søskenbarnet mitt gjorde mye av det. Ja det må litt mengder til. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 16. januar Forfatter Skrevet 16. januar Glitter skrev (1 minutt siden): Ja det må litt mengder til. Ok. Tror ikke jeg hadde tatt sjansen på det, blandet imovane med alkohol. Hadde kjent etter og vært redd. 0 Siter
Glitter Skrevet 16. januar Skrevet 16. januar stjernestøv skrev (3 minutter siden): Ok. Tror ikke jeg hadde tatt sjansen på det, blandet imovane med alkohol. Hadde kjent etter og vært redd. Nei da er det ikke noe vits. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. januar Skrevet 16. januar 8 hours ago, stjernestøv said: Ok var vel de de døde av da og ikke aljohol og sovemedisin? Hun dopet han vel ned på alkohol og sovemedisin først så han skulle bli sløv og ikke gjøre motstand før hun tok puta over nese og munn. Anonymkode: 6643b...3a4 0 Siter
Krisebærblomsten Skrevet 16. januar Skrevet 16. januar Minner litt om drapet som (Johanna Möller) utførte. Hun er Svergie farligste kvinne. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 17. januar Forfatter Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hun dopet han vel ned på alkohol og sovemedisin først så han skulle bli sløv og ikke gjøre motstand før hun tok puta over nese og munn. Anonymkode: 6643b...3a4 Uff ja det var vel det hun gjorde, må ha vært masse sovemedisin og alkohol. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. januar Skrevet 18. januar Men hun var pen da. Anonymkode: f5ba1...5b0 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.