AnonymBruker Skrevet 16. januar Skrevet 16. januar Lurer på om hypomani / mani kan oppleves som ubehagelig mens det skjer? Eller føles det bare godt? Anonymkode: ba424...2c6 0 Siter
𝚂 𝚔 𝚢 Skrevet 16. januar Skrevet 16. januar Jeg vet ikke med andre men for meg var det bare godt i starten, men etter at det hadde vart en stund ble det også ubehagelig. 0 Siter
Glitter Skrevet 16. januar Skrevet 16. januar 𝚂 𝚔 𝚢 skrev (32 minutter siden): Jeg vet ikke med andre men for meg var det bare godt i starten, men etter at det hadde vart en stund ble det også ubehagelig. Samme her. 0 Siter
krøll9 Skrevet 16. januar Skrevet 16. januar Hvis de tidene jeg tenker på som mulige hypomane faser, eller blanding, så har jeg opplevd både eufori og energi, men også irritabilitet og kanskje til og med litt paranoia. Men nå tviler vi på diagnosen da, så vet ikke hva de tidene der har vært. Opplever også å bli høy på meg selv, noe som kommer til uttrykk på ulike måter til ulike stadier. Tror faktisk jeg krasjlander litt i dag fra noen dager med fuckyaall. Men vet ikke. 0 Siter
Den forsvunne diamanten Skrevet 16. januar Skrevet 16. januar Paranoia og den konstante bevegelsestrangen og sånn er ganske ubehagelig. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. januar Skrevet 16. januar Jeg har kun hatt en hypomani. Da har jeg vært agitert og mistet søvn som har ført til paranoia. Anonymkode: 7ed3f...9ee 0 Siter
FjellOgDalar Skrevet 16. januar Skrevet 16. januar Gøy i starten, veldig slitsomt etter hvert. Både for meg og de rundt, 0 Siter
stjernestøv Skrevet 16. januar Skrevet 16. januar For meg var det bare herlig mens det varte men ble irritert på mannen som reagerte på min oppførsel, jeg ser jo han hadde all grunn til det og det forundrer meg at hjelpeapparatet ikke plukket det opp før. Syns jeg ble sent diagnostisert med det i forhold til symptomer, de trodde vel bare jeg var veldig glad og lykkelig og det er mystisk. Mannen så det før dem for han sa jeg minte han om hans far som hadde bipolar. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.