Gå til innhold

Er det noen som har opplevd hypomani som ubehagelig og plagsomt mens det skjer?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lurer på om hypomani / mani kan oppleves som ubehagelig mens det skjer? 

Eller føles det bare godt?

Anonymkode: ba424...2c6

Videoannonse
Annonse
𝚂 𝚔 𝚢
Skrevet

Jeg vet ikke med andre men for meg var det bare godt i starten, men etter at det hadde vart en stund ble det også ubehagelig.

Skrevet
𝚂 𝚔 𝚢 skrev (32 minutter siden):

Jeg vet ikke med andre men for meg var det bare godt i starten, men etter at det hadde vart en stund ble det også ubehagelig.

Samme her. 

Skrevet

Hvis de tidene jeg tenker på som mulige hypomane faser, eller blanding, så har jeg opplevd både eufori og energi, men også irritabilitet og kanskje til og med litt paranoia. Men nå tviler vi på diagnosen da, så vet ikke hva de tidene der har vært. Opplever også å bli høy på meg selv, noe som kommer til uttrykk på ulike måter til ulike stadier. Tror faktisk jeg krasjlander litt i dag fra noen dager med fuckyaall. Men vet ikke. 

Den forsvunne diamanten
Skrevet

Paranoia og den konstante bevegelsestrangen og sånn er ganske ubehagelig.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har kun hatt en hypomani. Da har jeg vært agitert og mistet søvn som har ført til paranoia.

Anonymkode: 7ed3f...9ee

FjellOgDalar
Skrevet

Gøy i starten, veldig slitsomt etter hvert. Både for meg og de rundt, 

stjernestøv
Skrevet

For meg var det bare herlig mens det varte men ble irritert på mannen som reagerte på min oppførsel, jeg ser jo han hadde all grunn til det og det forundrer meg at hjelpeapparatet ikke plukket det opp før. Syns jeg ble sent diagnostisert med det i forhold til symptomer, de trodde vel bare jeg var veldig glad og lykkelig og det er mystisk. Mannen så det før dem for han sa jeg minte han om hans far som hadde bipolar. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...