stjernestøv Skrevet 17. januar Skrevet 17. januar Nå har jeg begynt å komme meg fra forkjølelsen men har smerter igjen, og i tillegg trapper jeg ned på risperidon. Går på 1 mg nå og har gjort det siden 1 januar, spørs om ikke psykiateren vil jeg skal kutte ut den og. Er litt koko men det er ikke noe nytt, det tar vel tid for hodet og kroppen og venner seg til mindre dose? Hvor lang tid tar det egentlig? Har ikke blitt dårlig av å trappe ned som tidligere, da tok det bare noen dager. Da lover vel dette godt? Har ikke psykotiske symptomer heller og det er jo det det skal hjelpe mot, vernepleieren sa jeg skulle ikke ta medisiner jeg ikke trengte. 0 Siter
munchin Skrevet 17. januar Skrevet 17. januar Jeg har også seponert AP nylig. Ved tidligere anledninger har jeg fort blitt dårligere, men det har ikke skjedd nå, enda iallefall. Jeg tenker at jeg fortsatt kan få tilbakefall selv om jeg bare har vært av medisinen en liten uke. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 17. januar Forfatter Skrevet 17. januar munchin skrev (1 time siden): Jeg har også seponert AP nylig. Ved tidligere anledninger har jeg fort blitt dårligere, men det har ikke skjedd nå, enda iallefall. Jeg tenker at jeg fortsatt kan få tilbakefall selv om jeg bare har vært av medisinen en liten uke. Ok, det er bra du ikke har blitt dårlig og det har jo ikke jeg heller blitt. Vi får bare vente å se hvordan det går da, må vel gi det litt tid. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 17. januar Forfatter Skrevet 17. januar munchin skrev (2 timer siden): Jeg har også seponert AP nylig. Ved tidligere anledninger har jeg fort blitt dårligere, men det har ikke skjedd nå, enda iallefall. Jeg tenker at jeg fortsatt kan få tilbakefall selv om jeg bare har vært av medisinen en liten uke. Har du sluttet helt? Pleier du å bli psykotisk når du slutter? 0 Siter
munchin Skrevet 17. januar Skrevet 17. januar stjernestøv skrev (5 minutter siden): Har du sluttet helt? Pleier du å bli psykotisk når du slutter? Jeg har bp2. Har tidligere hatt alvorlig depresjon med psykotiske symptomer. Har aldri vært psykotisk fungerende. Jeg gikk først fra 15 mg til 10 mg og så sluttet jeg tvert av. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 17. januar Forfatter Skrevet 17. januar munchin skrev (2 minutter siden): Jeg har bp2. Har tidligere hatt alvorlig depresjon med psykotiske symptomer. Har aldri vært psykotisk fungerende. Jeg gikk først fra 15 mg til 10 mg og så sluttet jeg tvert av. Ok du har det ja, håper du holder deg frisk nå da. Det er et styr med sykdom og litt uforutsigbart til tider, vi må stå på. Jeg har migrene hver dag nå og lurer på om det har noe med nedtrappingen å gjøre, det er vel en overgang da men vondt er det. 0 Siter
munchin Skrevet 17. januar Skrevet 17. januar stjernestøv skrev (26 minutter siden): Ok du har det ja, håper du holder deg frisk nå da. Det er et styr med sykdom og litt uforutsigbart til tider, vi må stå på. Jeg har migrene hver dag nå og lurer på om det har noe med nedtrappingen å gjøre, det er vel en overgang da men vondt er det. Det er leit å høre. Bruker du Paracet? Jeg har også vondt i hodet fordi jeg har begynt på Wellbutrin. Hodepine er visstnok en vanlig bivirkning av den. Skal du helt av AP? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 17. januar Forfatter Skrevet 17. januar munchin skrev (22 minutter siden): Det er leit å høre. Bruker du Paracet? Jeg har også vondt i hodet fordi jeg har begynt på Wellbutrin. Hodepine er visstnok en vanlig bivirkning av den. Skal du helt av AP? Bruker paracet og relpax jeg. Det er ikke godt å ha vondt i hodet, ja hodepine er jo en vanlig bivirkning. Ja psykiateren vil jeg skal prøve uten så er spent på hvordan det går, har jo blitt dårlig av å trappe ned til 2 mg før og har måttet trappe opp igjen. Så det er litt rart å gå på 1 mg nå og jeg er litt usikker på hva det gjør med meg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.