Gå til innhold

Hvor lang tid?

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Nå har jeg begynt å komme meg fra forkjølelsen men har smerter igjen, og i tillegg trapper jeg ned på risperidon. Går på 1 mg nå og har gjort det siden 1 januar, spørs om ikke psykiateren vil jeg skal kutte ut den og. Er litt koko men det er ikke noe nytt, det tar vel tid for hodet og kroppen og venner seg til mindre dose? Hvor lang tid tar det egentlig? Har ikke blitt dårlig av å trappe ned som tidligere, da tok det bare noen dager. Da lover vel dette godt? Har ikke psykotiske symptomer heller og det er jo det det skal hjelpe mot, vernepleieren sa jeg skulle ikke ta medisiner jeg ikke trengte. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også seponert AP nylig. Ved tidligere anledninger har jeg fort blitt dårligere, men det har ikke skjedd nå, enda iallefall. Jeg tenker at jeg fortsatt kan få tilbakefall selv om jeg bare har vært av medisinen en liten uke.

Skrevet
munchin skrev (1 time siden):

Jeg har også seponert AP nylig. Ved tidligere anledninger har jeg fort blitt dårligere, men det har ikke skjedd nå, enda iallefall. Jeg tenker at jeg fortsatt kan få tilbakefall selv om jeg bare har vært av medisinen en liten uke.

Ok, det er bra du ikke har blitt dårlig og det har jo ikke jeg heller blitt. Vi får bare vente å se hvordan det går da, må vel gi det litt tid. 

stjernestøv
Skrevet
munchin skrev (2 timer siden):

Har du sluttet helt? Pleier du å bli psykotisk når du slutter? 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...