Gå til innhold

Hvorfor skal vi sommer utbrente og syke straffes enda mer med dårlig økonomi?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det ikke kjipt nok å måtte ha det helsemessig krevende, enn at man skal i tillegg straffes sånn økonomisk at man nesten må bare spise suppe og grøt og kjøpe first price dopapir. Så i tillegg til å være syk skal man attpåtil bli deprimert også fordi det virker som man ikke lenger kan leve og aldri ha noe gleder...Syns bare alt føles som en straff og måten nav formulerer sine skriftlige papirer gir meg angst. Alt hørtes så straff og trussel ut at jeg får angst. Helt forferdelig å ha blitt syk. 

Gjelder sikkert flere grupper enn i overskriften. 

Lite hjertesukk/klage

Anonymkode: 6c52b...a05

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
31 minutes ago, AnonymBruker said:

Er det ikke kjipt nok å måtte ha det helsemessig krevende, enn at man skal i tillegg straffes sånn økonomisk at man nesten må bare spise suppe og grøt og kjøpe first price dopapir. Så i tillegg til å være syk skal man attpåtil bli deprimert også fordi det virker som man ikke lenger kan leve og aldri ha noe gleder...Syns bare alt føles som en straff og måten nav formulerer sine skriftlige papirer gir meg angst. Alt hørtes så straff og trussel ut at jeg får angst. Helt forferdelig å ha blitt syk. 

Gjelder sikkert flere grupper enn i overskriften. 

Lite hjertesukk/klage

Er det ikke 100% sykelønn?

Anonymkode: f58f9...834

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Er det ikke 100% sykelønn?

Anonymkode: f58f9...834

Mm men sykelønna slutter etter ett år og da kan man fortsatt være syk. 

Jeg er på aap har 3500 kr per måned igjen etter utgifter til daglivarer, underholdning og ferie og alt jeg trenger. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Mm men sykelønna slutter etter ett år og da kan man fortsatt være syk. 

Jeg er på aap har 3500 kr per måned igjen etter utgifter til daglivarer, underholdning og ferie og alt jeg trenger. 

Du har råd til ferie? Da klarer du deg vel greit?

Anonymkode: be75e...a7d

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du har råd til ferie? Da klarer du deg vel greit?

Selvsagt har jeg ikke råd til ferie, men om jeg skulle ha hatt det, så måtte det ha kommet ut fra de 3500. 

Nav opplyste med glede at nå har jeg lov til å ta ferie, men har selvsagt ikke råd. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Selvsagt har jeg ikke råd til ferie, men om jeg skulle ha hatt det, så måtte det ha kommet ut fra de 3500. 

Nav opplyste med glede at nå har jeg lov til å ta ferie, men har selvsagt ikke råd. 

Mener du at du kan spare 3500,- i måneden?

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Da leste jeg feil. Jeg trodde du mente at etter at du hadde kjøpt dagligvarer, betalt ferie osv hadde 3500 kr igjen. Er det noen utsikter til å komme tilbake til jobb?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...