AnonymBruker Skrevet 18. januar Skrevet 18. januar Er du en narsissist biter det ikke. Bare se på Trump. Hadde man dødd av hat og forbannelser så hadde han stryker med. Anonymkode: 9b762...7d8 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. januar Skrevet 18. januar Hvem sier at det er farlig? Har aldri hørt om noen som mener man dør av å bli hatet. Anonymkode: 551e0...daa 0 Siter
Sokk Skrevet 18. januar Skrevet 18. januar De fleste av oss vil ikke bare overleve, vi vil være en del av fellesskapet med andre mennesker. 0 Siter
UtakknemligDiva Skrevet 18. januar Skrevet 18. januar Nei du blir hatet hvis du bare er annerledes eller har flest av egenskapene som ikke idealiseres i samfunnet. Vær introvert, ha konsentrasjonsvansker, vær stille, og få interesser… ikke ha noe karisma/utstråling. Jeg beundrer sånne som Trump. Fordi de klarer å få det som de vil. Jeg har jo nettopp de egenskapene ingen ønsker, inkludert meg selv. Jeg leter fremdeles etter hvor i svangerskapet det gikk galt. Og hvor feilen sitter. Tenk å bare få egenskaper man ikke blir glad for. Jeg finnes ikke fornøyd med de. 0 Siter
psykedeliker Skrevet 18. januar Skrevet 18. januar UtakknemligDiva skrev (3 minutter siden): Jeg beundrer sånne som Trump. Dette forklarer jo litt av hvert... 4 Siter
Anonymos Skrevet 19. januar Skrevet 19. januar 1 hour ago, UtakknemligDiva said: Jeg beundrer sånne som Trump. Fordi de klarer å få det som de vil. Det er neppe Trumps personlighet alene som gjør at han "klarer å få det som han vil". Man kommer langt som søkkrik i USA, i allefall stiller du uendelig mye bedre enn en vanlig borger fra middelklassen. Bare tenk hvor Trump hadde vært hvis han hadde samme sykelige personligheten og var lutfattig. 1 Siter
UtakknemligDiva Skrevet 19. januar Skrevet 19. januar psykedeliker skrev (3 timer siden): Dette forklarer jo litt av hvert... forklar mer, i stedet for å bare «gå rundt». Si hva det forklarer. 0 Siter
UtakknemligDiva Skrevet 19. januar Skrevet 19. januar Anonymos skrev (1 time siden): Det er neppe Trumps personlighet alene som gjør at han "klarer å få det som han vil". Man kommer langt som søkkrik i USA, i allefall stiller du uendelig mye bedre enn en vanlig borger fra middelklassen. Bare tenk hvor Trump hadde vært hvis han hadde samme sykelige personligheten og var lutfattig. Hvorfor synes du han har sykelig personlighet? Synes folk roper «syk» «psykopat» «narsissist» så fort noen ikke er politisk korrekt. Han tør å være direkte. De andre politikerne sier bare det folk vil høre. Og folk går fem på hver gang. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. januar Skrevet 19. januar 3 hours ago, UtakknemligDiva said: Hvorfor synes du han har sykelig personlighet? Synes folk roper «syk» «psykopat» «narsissist» så fort noen ikke er politisk korrekt. Han tør å være direkte. De andre politikerne sier bare det folk vil høre. Og folk går fem på hver gang. Alt ved Trump skriker ego. Ikke selvtillit, men et bunnløst behov for bekreftelse. Han må vinne hvert ordskifte, dominere hvert rom og ydmyke enhver som ikke bøyer seg. Når virkeligheten sier imot, angripes virkeligheten. Kritikk tolkes ikke som uenighet, men som forræderi. Dommere blir fiender. Journalister blir folkefiender. Egne medarbeidere blir “illojale” i det øyeblikket de ikke lyver for ham. Det er ikke politikk — det er personlighetskollaps på direktesendt TV. Trump lyver ikke fordi han tar feil. Han lyver fordi sannhet er irrelevant. Det eneste som betyr noe er makt, dominans og kontroll over narrativet. I morgen kan han si det motsatte av i dag uten antydning til skam — for han forholder seg ikke til fakta, bare til hva som gagner ham i øyeblikket. Empati finnes ikke. Når mennesker lider, handler uttalelsene om hvordan det påvirker ham. Når landet splittes, handler det om hans image. Når demokratiet presses, handler det om hans hevn. Dette er ikke lederskap. Det er narsissisme med atomkoder. Folk som fortsatt hevder at Trump er “sterk”, forveksler brutalitet med styrke og ego med mot. En sterk leder tåler å tape. Trump gjør ikke det. Han river heller ned systemet enn å innrømme nederlag. Han er ikke et politisk alternativ. Han er en stresstest på hvor mye et demokrati tåler før det knekker. Og det mest urovekkende er ikke Trump selv — det er alle som ser dette, og likevel klapper. Anonymkode: a39fa...f90 1 Siter
Den forsvunne diamanten Skrevet 19. januar Skrevet 19. januar UtakknemligDiva skrev (5 timer siden): Hvorfor synes du han har sykelig personlighet? Synes folk roper «syk» «psykopat» «narsissist» så fort noen ikke er politisk korrekt. Han tør å være direkte. De andre politikerne sier bare det folk vil høre. Og folk går fem på hver gang. Har du fått med deg nyhetene i det siste? Det handler ikke om politisk korrekthet lenger. Han truer jo med å ta Grønland fra Danmark. Danmark er en alliert og en del av Skandinavia. 0 Siter
psykedeliker Skrevet 19. januar Skrevet 19. januar UtakknemligDiva skrev (6 timer siden): forklar mer, i stedet for å bare «gå rundt». Si hva det forklarer. Du har et intellekt, begynn å bruke det istedenfor å gjøre deg dummere enn du er. 0 Siter
UtakknemligDiva Skrevet 19. januar Skrevet 19. januar Den forsvunne diamanten skrev (1 time siden): Har du fått med deg nyhetene i det siste? Det handler ikke om politisk korrekthet lenger. Han truer jo med å ta Grønland fra Danmark. Danmark er en alliert og en del av Skandinavia. Vi i skandinavia er veldig svake da. Vi lar jo andre overta oss hele tiden. Føler det ligger mer her enn hva vi får vite. 0 Siter
psykedeliker Skrevet 19. januar Skrevet 19. januar UtakknemligDiva skrev (14 minutter siden): Vi lar jo andre overta oss hele tiden. Det er ikke noe "vi" her, snakk for deg selv. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 19. januar Skrevet 19. januar AnonymBruker skrev (13 timer siden): Er du en narsissist biter det ikke. Bare se på Trump. Hadde man dødd av hat og forbannelser så hadde han stryker med. Anonymkode: 9b762...7d8 Sånne som han vil vel bli beundret. 1 Siter
Anonymos Skrevet 19. januar Skrevet 19. januar 1 hour ago, UtakknemligDiva said: Vi i skandinavia er veldig svake da. Vi lar jo andre overta oss hele tiden. Føler det ligger mer her enn hva vi får vite. Det er jo nettopp det vi ikke gjør. Trump er sur og truer med "straffetoll" for å straffe landene som ikke lar han kjøpe Grønland, bla Norge. Hva føler du ligger i dette? 0 Siter
Grendel Skrevet 19. januar Skrevet 19. januar Jeg tror det er en grunn til at evolusjonen har skapt ulike personlighetstyper. De som oppnår veldig mye er som regel noen svin: Steve Jobs. Henry Ford. Elon Musk. Man får ikke den type suksess om man er mest opptatt av god stemning og at ingen skal bli lei seg. For folk flest kan det lønne seg å bry seg om hva andre mener. Man blir ikke Steve Jobs bare av å være et svin. 1 Siter
Eva Sofie Skrevet 19. januar Skrevet 19. januar AnonymBruker skrev (5 timer siden): Alt ved Trump skriker ego. Ikke selvtillit, men et bunnløst behov for bekreftelse. Han må vinne hvert ordskifte, dominere hvert rom og ydmyke enhver som ikke bøyer seg. Veldig godt sagt, alt det du sier her... Jeg har tenkt: Hva om journalister/media valgte å boikotte Trump. Jeg tror han bruker media bevisst til å fokusere på det han selv ønsker, slik at det gagner ham best. 0 Siter
ISW Skrevet 19. januar Skrevet 19. januar UtakknemligDiva skrev (14 timer siden): Jeg beundrer sånne som Trump. Fordi de klarer å få det som de vil Du bør skille mellom hva Trump sier han får til, og hva han faktisk får til. Jeg betrakter Trump som en papirtiger. Det er veldig mye prat og store ord, men det han i realiteten har fått til er minimalt. F.eks. skulle han bygge en mur mot Mexico som Mexico skulle betale for. Han bygget vel noen kilometer mur, han laget et sabla rabalder av suksessen sin, men veldig lite skjedde. Jeg tror det lille som ble bygget av mur betalte USA for. Jeg tror han fikk satt opp et gjerde på deler av grensen. Når det gjelder hans "enorme suksess" med toll - dette har faktisk ikke medført noe som helst positivt for USA. Det eneste det har bidratt til er å øke prisene for befolkningen. Han har fått kastet noen (få) innvandrere ut av USA, men samtidig laget enormt med oppstyr og rabalder i egen befolkning, og ikke erstattet arbeidskraften innvandrerne utgjorde. Innfødte amerikanere ønsker ikke slike jobber. I bunn og grunn er det eneste Trump har oppnådd å skape et mer splittet USA og en mer splittet verden. Når det gjelder Trumps personlighet og eventuelle psykiske lidelser kan det sies mye om det, men jeg bryr meg ikke så veldig om den delen. Problemet mitt med Trump er hans enorme inkompetanse som han demonstrerer gjennom å late som han er verdensmester i alt, mens i realiteten er han kun en lettkrenket amatør med null forutsetninger for jobben sin. Han kommer til å kjøre USA i dass hvis ingen i Kongressen snart setter ned foten. 4 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. januar Skrevet 19. januar En del av de mer tja reaksjonære elementene på Reddit har begynt å snakke han ned. Nå er han visst pedo og greier. Dette var vel uintelligensian som før støttet han. Anonymkode: 9b762...7d8 0 Siter
slabbedask Skrevet 19. januar Skrevet 19. januar 17 hours ago, UtakknemligDiva said: Nei du blir hatet hvis du bare er annerledes eller har flest av egenskapene som ikke idealiseres i samfunnet. Vær introvert, ha konsentrasjonsvansker, vær stille, og få interesser… ikke ha noe karisma/utstråling. Jeg beundrer sånne som Trump. Fordi de klarer å få det som de vil. Hva er det han egentlig har fått til, bortsett fra å skape kaos og usikkerhet, samt berike seg selv? 2 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.