AnonymBruker Skrevet 19. januar Skrevet 19. januar Dagen etterpå? Noen ganger tar jeg Imovane kl 01-02 på natten. Har tenkt på om det gjør at jeg er trett dagen etterpå. Noen med erfaring? Anonymkode: 2fdc5...c71 0 Siter
Eva Sofie Skrevet 19. januar Skrevet 19. januar (endret) Ja, det er vanlig. Da jeg brukte det, hadde jeg en selvpålagt regel om å ikke ta det etter kl. 23.30 nettopp pga. sløvhet/trøtthet dagen derpå. Endret 19. januar av Eva Sofie 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. januar Skrevet 20. januar Jeg går helt i stykker av imovane. Sover dårlig og føler meg dårlig litt høy. Kraftig fæl smak i munnen også ødelegger matlysten. Skjønner ikke at noen vil ta det. Anonymkode: adf99...dc2 0 Siter
Glitter Skrevet 20. januar Skrevet 20. januar Jeg får ikke hangover av det. Men jeg tåler sånnr medisiner veldig godt. 0 Siter
nachnoo Skrevet 20. januar Skrevet 20. januar Hva er hang-over? Jeg mener det er fortsatt virkning av medisinen når man våkner. Tar man den sent nok, vil alle få hang-over om de står opp til fornuftig tid. Hvor sent man kan ta den uten å få h-o er individuelt. Det finner man ut ved å prøve. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 20. januar Skrevet 20. januar Jeg har aldri fått det av imovane men tar det tidlig. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. januar Skrevet 20. januar nachnoo skrev (3 timer siden): Hva er hang-over? Jeg mener det er fortsatt virkning av medisinen når man våkner. Tar man den sent nok, vil alle få hang-over om de står opp til fornuftig tid. Hvor sent man kan ta den uten å få h-o er individuelt. Det finner man ut ved å prøve. Hang-over for meg er det du beskriver. Det er vanskelig for meg å stå opp om morgenen og jeg er søvnig om formiddagen på jobb. Anonymkode: 2fdc5...c71 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. januar Skrevet 20. januar stjernestøv skrev (4 minutter siden): Jeg har aldri fått det av imovane men tar det tidlig. Hvor tidlig? Anonymkode: 2fdc5...c71 0 Siter
stjernestøv Skrevet 20. januar Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvor tidlig? Anonymkode: 2fdc5...c71 I åtte tiden, legger meg tidlig og leser. 0 Siter
Ftss Skrevet 21. januar Skrevet 21. januar Har ikke fått hangover på Imovane, føler meg relativt fin om jeg våkner 4-5t etter inntak. Men det er nok individuelt. 0 Siter
cilie Skrevet 21. januar Skrevet 21. januar Jeg mistenker at jeg blir litt grinete dagen etter bruk. Sover i hvert fall enormt dårlig med mye drømmer første dag uten bruk f.eks. etter to dager med. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.