Krisebærblomsten Skrevet 20. januar Skrevet 20. januar Hva synes dere om åres Melodi Grand Prix deltakere? noen favoritter? 🎶 0 Siter
Lillemus Skrevet 20. januar Skrevet 20. januar Krisebærblomsten skrev (53 minutter siden): Hva synes dere om åres Melodi Grand Prix deltakere? noen favoritter? 🎶 Har ikke hørt noen av sangene ennå og jeg har hørt om 2 av 8 deltakere, så.... Ingen favoritter foreløpig nei. Men ja, jeg skal se MGP! 0 Siter
Krisebærblomsten Skrevet 20. januar Forfatter Skrevet 20. januar Lillemus skrev (14 timer siden): Har ikke hørt noen av sangene ennå og jeg har hørt om 2 av 8 deltakere, så.... Ingen favoritter foreløpig nei. Men ja, jeg skal se MGP! Har kun hørt om Alexsander Rybak og Emma Gunnarsen🙂 1 Siter
Krisebærblomsten Skrevet 21. januar Forfatter Skrevet 21. januar (endret) Lillemus skrev (14 timer siden): Har ikke hørt noen av sangene ennå og jeg har hørt om 2 av 8 deltakere, så.... Ingen favoritter foreløpig nei. Men ja, jeg skal se MGP! Har bare hørt om Alexsander Rybak og Emma Gunnarsen ( Marcus & Martinus sin søster) skal se på MGP🎉 Endret 21. januar av Krisebærblomsten 0 Siter
Lillemus Skrevet 21. januar Skrevet 21. januar Krisebærblomsten skrev (6 timer siden): Har bare hørt om Alexsander Rybak og Emma Gunnarsen ( Marcus & Martinus sin søster) skal se på MGP🎉 Det er de to jeg har hørt om også. 😁 Det vil si, da mannen min gjorde meg oppmerksom på det husket jeg en av de andre fra The Voice, han var litt spesiell. 0 Siter
morsan Skrevet 21. januar Skrevet 21. januar Jeg følger ikke med, men fikk med meg av overskrifter at Rybak er med i år igjen. Jeg bruker svært sjelden se på norsk MGP. 0 Siter
emilie321 Skrevet 21. januar Skrevet 21. januar morsan skrev (15 minutter siden): Jeg følger ikke med, men fikk med meg av overskrifter at Rybak er med i år igjen. Jeg bruker svært sjelden se på norsk MGP. Samme her. 1 Siter
Krisebærblomsten Skrevet 23. januar Forfatter Skrevet 23. januar (endret) Alexsander Rybak sin sang var fin🙂vis han skal synge den i MGP den hetter Rise🙂 Endret 23. januar av Krisebærblomsten 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.