AnonymBruker Skrevet 20. januar Skrevet 20. januar Har økt dosen på cipralex noe og opplever velvære allerede etter en time - Hvordan vet jeg om dette er serotengt syndrom eller bare ønsket virkning? Leste at dersom endringen oppstår raskt kan der være serotengt syndrom. Tar cipralex I kombinasjon med wellbutrin. Anonymkode: 8ef65...371 0 Siter
Worriesome Plenty 2 Skrevet 20. januar Skrevet 20. januar Du bør nok opplyse hva du tar det for, skal du få ett vettugt svar. Ikke av meg da, jeg er bare en bruker. personlig ble jeg dårligere da jeg gikk på kun zoloft, det utløste en psykose. Men noen år tidligere var jeg diagnostisert med schizofreni. Dette trodde ikke legen på legevakten stemte. Han skøt fra hofta og tok feil og lagde ett ordentlig helvete for meg. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. januar Skrevet 20. januar Jeg opplever også velvære en times tid etter å ha tatt Cipralex, spesielt i oppstarten og ved doseøkning. Tror ikke det er den ønskede effekten, for jeg blir fort "tolerant" og velværefølelsen forsvinner Anonymkode: 38dba...01d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. januar Skrevet 20. januar Jeg begynte faktisk å misbruke Cipralex pga dette, var en stund oppe i trippel dose av det jeg skulle ta for å oppnå den umiddelbare godfølelsen Anonymkode: 38dba...01d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. januar Skrevet 20. januar Worriesome Plenty 2 skrev (2 timer siden): Du bør nok opplyse hva du tar det for, skal du få ett vettugt svar. Ikke av meg da, jeg er bare en bruker. personlig ble jeg dårligere da jeg gikk på kun zoloft, det utløste en psykose. Men noen år tidligere var jeg diagnostisert med schizofreni. Dette trodde ikke legen på legevakten stemte. Han skøt fra hofta og tok feil og lagde ett ordentlig helvete for meg. Tar det mot depresjon. Men hva spiller det for rolle hva jeg tar det for? Hvis du hadde fått schizofreni diagnosen allerede er der litt rart hvis man satte deg på kun antidepressiva, eller? Jeg kan potensielt bli hypoman, men ikke psykotisk eller manisk. AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg opplever også velvære en times tid etter å ha tatt Cipralex, spesielt i oppstarten og ved doseøkning. Tror ikke det er den ønskede effekten, for jeg blir fort "tolerant" og velværefølelsen forsvinner Anonymkode: 38dba...01d Håper det aldri slutter 😐 Har det fortsatt noen antidepressiv effekt for deg? AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg begynte faktisk å misbruke Cipralex pga dette, var en stund oppe i trippel dose av det jeg skulle ta for å oppnå den umiddelbare godfølelsen Anonymkode: 38dba...01d Oida. Tar du det ennå? Jeg har aldri tatt noe uten å utforske hvor grensene går for bruken, hvilket potensiale og hvilke bivirkninger som finnes for en overgang. Er sånn jeg finner riktig dose. Er nervøs på denne her fordi jeg er redd for serotinin forgiftning, men samtidig er jeg villig til å gå ganske langt for å komme ut av hva som kjennes ut som en evigvarende depresjon. Anonymkode: 8ef65...371 0 Siter
nachnoo Skrevet 20. januar Skrevet 20. januar Det er ikke serotonergt syndrom. Jeg har gitt rikelig ssri i snart 40 år. Serotonergt syndrom har jeg kun opplevd hos en dame som tok 100 tabletter Seroxat 20mg. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. januar Skrevet 20. januar nachnoo skrev (2 timer siden): Det er ikke serotonergt syndrom. Jeg har gitt rikelig ssri i snart 40 år. Serotonergt syndrom har jeg kun opplevd hos en dame som tok 100 tabletter Seroxat 20mg. Takk for info. Trodde det var mer vanlig ut fra alle advarselene i begge pakningsvedlegg. Får nyte positive bivirkninger så lenge det varer. Anonymkode: 8ef65...371 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. januar Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Takk for info. Trodde det var mer vanlig ut fra alle advarselene i begge pakningsvedlegg. Får nyte positive bivirkninger så lenge det varer. Anonymkode: 8ef65...371 Og merk deg nå hvordan det skrives: Serotonergt syndrom, ikke "serotengt" Anonymkode: 133ef...254 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.