AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg lurer på om dere tror på det overnaturlige? Og er det lenger lov uten å få diagnose? Er jo mange som gjør i verden. Men har forstått det sånn at med mindre det er del av din kultur og oppvekst så kan det regnes som psykose? Eller misforstår jeg? Anonymkode: d4906...e61 0 Siter
stjernestøv Skrevet 52 minutter siden Skrevet 52 minutter siden AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Jeg lurer på om dere tror på det overnaturlige? Og er det lenger lov uten å få diagnose? Er jo mange som gjør i verden. Men har forstått det sånn at med mindre det er del av din kultur og oppvekst så kan det regnes som psykose? Eller misforstår jeg? Anonymkode: d4906...e61 Har trodd på spirituelle ting så lenge jeg kan huske, gode og onde krefter osv. Det ble tidlig tatt for å være psykotiske symptomer da jeg så lys som kom ut fra speilet f.eks. Og var veldig redd for onde krefter i tidlig alder, det hjalp ikke at jeg så på skrekkfilmer og fikk enda flere ideer. I voksen alder forklarte flere det som noe alternativt men følte meg jo ikke bra og var i psykiatrien, der ble det tolket som psykotisk. hadde jeg ikke vært i psykiatrien hadde jeg jo ikke fått diagnoser. 0 Siter
psykedeliker Skrevet 26 minutter siden Skrevet 26 minutter siden AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Eller misforstår jeg? Du misforstår. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22 minutter siden Skrevet 22 minutter siden psykedeliker skrev (3 minutter siden): Du misforstår. Ok forklar da? Anonymkode: d4906...e61 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20 minutter siden Skrevet 20 minutter siden AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Jeg lurer på om dere tror på det overnaturlige? Og er det lenger lov uten å få diagnose? Er jo mange som gjør i verden. Men har forstått det sånn at med mindre det er del av din kultur og oppvekst så kan det regnes som psykose? Eller misforstår jeg? Anonymkode: d4906...e61 Jeg forstår hva du er ute etter. Anonymkode: e787e...400 0 Siter
psykedeliker Skrevet 18 minutter siden Skrevet 18 minutter siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ok forklar da? https://lovdata.no/dokument/NL/lov/1814-05-17-nn/KAPITTEL_5?q=grunnloven#KAPITTEL_5 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.