Gå til innhold

Sushi - og bestilling

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal bestille sushi til 3 voksne mennesker (matglade folk som virkelig skal kose seg). Men hvor mange biter beregner jeg til hver person? 

Hvis jeg får svar nå at jeg blir mett etter 5 biter og sånn, så er nok ikke du den jeg ber om svar av ;) Jeg trenger svar fra folk som spiser normalt litt mer romslige porsjoner og som er glad i mat. Personlig ville jeg nok sagt 20-25 biter, litt avhengig av størrelse så klart. Et sted kan bitene være så store at 15 er nok, fra et annet sted er de veldog små og da bør jeg ha nærmere 35. Du skjønner, ikke sant?

Sånn røfflig, hvor mange biter ville vært ok for deg? 

Anonymkode: a747d...7fe

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

rettelse: 25 ..ikke 35.... (selv om 35 sikkert hadde gått ned etter en pause :D )

Anonymkode: a747d...7fe

Skrevet

Jeg er enig med deg i at 20-25 er passe. Jeg blir ordentlig mett av 22 biter. 

Skrevet
Grendel skrev (41 minutter siden):

Jeg er enig med deg i at 20-25 er passe. Jeg blir ordentlig mett av 22 biter. 

Jeg ville tenkt at 15 biter pr person er passe.

påskelilje
Skrevet

Når jeg kjøper sushi, kjøper jeg som regel 16 biter. Da blir jeg middels mett. Når jeg lager sushi hjemme, spiser jeg mye mer. Det er såpass dyrt å kjøpe at jeg ikke spanderer på meg 25 biter, som jeg kanskje skulle hatt for å bli stappmett 😄

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...