Fru2020 Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden (endret) Lurer litt på hva dere tenker om dette. Jeg ble akuttinnlagt pga depresjon på fredag. Har vært dårlig i to-tre uker. Mandag kveld bestemte jeg meg for å be om utskrivelse på onsdag (ingen behandler tilstede tirsdag) Så tirsdag morgen våkner jeg opp uten noen symptomer. Hele dagen går uten symptomer. Jeg er nesten friskere enn normalt. Så når jeg la meg i kveld tenkte jeg at dette var litt rart. Dette er ikke første gang det skjer. Det har skjedd veldig mange ganger at jeg dagen før utskrivelse er plutselig blitt "frisk". Så tenkte jeg på at behandler på poliklinikken sier at han opplever at jeg bruker benektning som min største mestringsstrategi. Er det det som skjer dagen før utskrivelse? At benektningen skrur seg på? Jeg er ikke syk, liksom, dette kommer til å gå strålende. Var det det som skjedde idag? Poliklinisk behandler sier at jeg benekter og benekter helt til jeg kollapser. Hva tenker dere? Endret 1 time siden av Fru2020 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.