AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg mener etter å ha hatt kontakt med dps i ett års tid. Der en blir på en måte satt i bås om å være sårbar og behandlet etter satt diagnose. Etter en stund så tror man på det selv at man kanskje bare skal akseptere å gå fra en karriere til å være på tiltak på kiwi fordi det er for det beste. Når man ønsker å føle seg som kompetent sterk voksen. Hvordan fjerner man seg fra den " du er for sårbar til noe følelsen? ". Hos meg har den klisteret seg fast, men er uønsket. Anonymkode: 6a0be...7f5 0 Siter
nachnoo Skrevet 51 minutter siden Skrevet 51 minutter siden For meg er det naturlig å tenke at det er en sammenheng mellom det man får til i RL og den følelse man har. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10 minutter siden Skrevet 10 minutter siden nachnoo skrev (37 minutter siden): For meg er det naturlig å tenke at det er en sammenheng mellom det man får til i RL og den følelse man har. Problemet er bare at jeg legger for mye vekt på hva andre måtte mene. Adopterer det nesten. Vingler mellom å føle meg selvsikker og så tankene til andre og den pletten jeg nå har fått. Spesielt når jeg sitter alene i egne tanker, kommer tankene opp om at ingen har troa på meg og jeg er dum. Anonymkode: 6a0be...7f5 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.