Gå til innhold

Lappen og psykiater

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (1 minutt siden):

Og det er jeg jo god på tror jeg. 

Så du kjører mye? 

Anonymkode: fdd4f...ba3

Videoannonse
Annonse
stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Så du kjører mye? 

Nei jeg gjør ikke det men jeg er da oppmerksom osv. 

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (38 minutter siden):

Nei jeg gjør ikke det men jeg er da oppmerksom osv. 

nachnoo skrev noe om mengdetrening, vet du. Hvor viktig det er da vet ikke jeg

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

nachnoo skrev noe om mengdetrening, vet du. Hvor viktig det er da vet ikke jeg

Hva er det da? 

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (10 minutter siden):

Hva er det da? 

At du kjører mye 

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

At du kjører mye 

Kjenner ei som ikke hadde bil på mange år og kjøpte seg bil, hun kjørte og det gikk bra. Kjører i dag og. 

Skrevet
stjernestøv skrev (7 minutter siden):

Kjenner ei som ikke hadde bil på mange år og kjøpte seg bil, hun kjørte og det gikk bra. Kjører i dag og. 

De som mister lappen i flere år må ta oppkjøringen når de får den tilbake for å bevise at de ennå kan kjøre bil. 

Har man ikke kjørt bil på fem år så vil man jo være noe rusten. 

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (52 minutter siden):

Har hun samme utfordringer som deg?

stjernestøv
Skrevet
Glitter skrev (54 minutter siden):

De som mister lappen i flere år må ta oppkjøringen når de får den tilbake for å bevise at de ennå kan kjøre bil. 

Har man ikke kjørt bil på fem år så vil man jo være noe rusten. 

Hun hadde ikke mistet lappen og kom fort inn i det igjen, vi har automat og det er jeg vant til. Enkelt. 

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Har hun samme utfordringer som deg?

Nei langt ifra. 

Skrevet

Man bør ikke kjøre bil for en hver pris, både med tanke på seg selv og andre. Hvis legen mener du er skikket til å kjøre så er det ingenting i veien med det. 

Hvis jeg husker rett har du snakket om kjøring flere ganger her inne og du har syntes det har vært greit å ikke kjøre.

stjernestøv
Skrevet
Fionys skrev (7 minutter siden):

Man bør ikke kjøre bil for en hver pris, både med tanke på seg selv og andre. Hvis legen mener du er skikket til å kjøre så er det ingenting i veien med det. 

Hvis jeg husker rett har du snakket om kjøring flere ganger her inne og du har syntes det har vært greit å ikke kjøre.

Nei men det er jo kjekt å kjøre rundt her da i hvert fall så jeg kommer meg på butikken, blir ikke noe ferietur på meg hehe. Det var jo greit å kunne kjøre ungene på skolen eller hente dem når det var noe, så kan jeg kjøre opp til foreldrene mine. Jeg kan kjøre da, det har bare ikke blitt for mannen pleier å kjøre. Men helsevesenet er positive til at jeg vil kjøre. 

Jo det er jo greit for meg å ikke kjøre og men fint å ha muligheten og jeg har jo tatt lappen. 

Skrevet
stjernestøv skrev (3 timer siden):

Skjønner at du ønsker å kunne bestemme selv om du skal kjøre bil eller ikke. Etter at man ikke har kjørt bil en lengre periode, så kan det være greit å øvekjøre litt med noen i begynnelsen. Har du noen du kan øvekjøre med?

stjernestøv
Skrevet
frosken skrev (4 minutter siden):

Skjønner at du ønsker å kunne bestemme selv om du skal kjøre bil eller ikke. Etter at man ikke har kjørt bil en lengre periode, så kan det være greit å øvekjøre litt med noen i begynnelsen. Har du noen du kan øvekjøre med?

Ja det har jeg gjort før og og har en fin og rolig plass å øvelseskjøre på, har kommet fort inn i det igjen. Det er jo som å sykle på en måte, har ikke syklet på noen år heller men har tenkt å begynne med det. Mannen har jeg øvd meg med. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...