AnonymBruker Skrevet 21. januar Skrevet 21. januar Som skriver journalnotat uten å ha notert noe i timen vår. Er det noe man øver på i studiet? Anonymkode: 38533...5c9 0 Siter
Glitter Skrevet 21. januar Skrevet 21. januar Min tidligere psykolog sa det var etter mye øvelse. 0 Siter
nachnoo Skrevet 21. januar Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er det noe man øver på i studiet? Nei, det kommer når man begynner å arbeide. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. januar Skrevet 21. januar nachnoo skrev (9 minutter siden): Nei, det kommer når man begynner å arbeide. Det er utrolig bra jobba. Regner ikke med at behandler har tid mellom hver pasient heller; til å skrive i journalen. At infoen samles opp til slutten av dagen? Anonymkode: 38533...5c9 0 Siter
nachnoo Skrevet 21. januar Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det er utrolig bra jobba. Regner ikke med at behandler har tid mellom hver pasient heller; til å skrive i journalen. At infoen samles opp til slutten av dagen? Anonymkode: 38533...5c9 Nei. En terapitime varer vanligvis 45 eller 50 minutter. Så da har man 10 min til notat og lese journal på den neste. Dessuten er det vanligvis en pause med pasienter som er noe lengre enn den tiden man bruker på å spise. F.eks. lunch 11.30-12.00 og neste pasient 12.30. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. januar Skrevet 21. januar nachnoo skrev (1 time siden): Nei. En terapitime varer vanligvis 45 eller 50 minutter. Så da har man 10 min til notat og lese journal på den neste. Dessuten er det vanligvis en pause med pasienter som er noe lengre enn den tiden man bruker på å spise. F.eks. lunch 11.30-12.00 og neste pasient 12.30. 10 minutter til notat og lesing av journal på neste. Her kreves et skarpt og strukturert hode. Anonymkode: 38533...5c9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. januar Skrevet 23. januar AnonymBruker skrev (På 21.1.2026 den 23.44): 10 minutter til notat og lesing av journal på neste. Her kreves et skarpt og strukturert hode. Anonymkode: 38533...5c9 Sånn er langt i fra alle behandlere da alle behandlere er forskjellige, fordi de er forskjellige mennesker. Så du er da heldig. Anonymkode: 3317a...103 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. januar Skrevet 23. januar AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Sånn er langt i fra alle behandlere da alle behandlere er forskjellige, fordi de er forskjellige mennesker. Så du er da heldig. Anonymkode: 3317a...103 Ja, jeg har kjent meg veldig heldig som hadde en behandler som jobbet så nøye. Anonymkode: 38533...5c9 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.