Gå til innhold

Er det "vanlig" å ha vanskelig for å tro på at en har bipolar lidelse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt en hypomani, ifølge psykiater. Etterfulgt av alvorlig depresjon. Jeg får ikke helt til å tro på at jeg har bipolar lidelse. Andre som strever med tankegangen? Nå har jeg nettopp startet opp på Wellbutrin og tenker at jeg vil av Litium (står på lavdose), men er usikker.

Videoannonse
Annonse
Drømmeautomat
Skrevet

Ja, har tenkt det av og til i normale perioder (som dominerer). Så blir jeg hypoman eller deprimert og tenker, ok, jeg har det. 

Hva slags dose Litium tar du når du står på lavdose, om jeg kan spørre?

Skrevet
Drømmeautomat skrev (5 minutter siden):

Ja, har tenkt det av og til i normale perioder (som dominerer). Så blir jeg hypoman eller deprimert og tenker, ok, jeg har det. 

Hva slags dose Litium tar du når du står på lavdose, om jeg kan spørre?

Jeg vet at man kun trenger en hypoman episode etterfulgt av depresjon for å kvalifisere for lidelsen. Men jeg kan liksom ikke se for meg å bli hypoman noen gang igjen. Jeg er langvarig deprimert da. 

Jeg bruker 3×42 mg Litium nå. Brukte 6×42 mg tidligere. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...