Gå til innhold

Angst ett ufyselig symptom skapt av evolusjon.

Anbefalte innlegg

Worriesome Plenty 2
Skrevet

Angst er bare så jævlig. Angst er en parasitt. Angst gir fare f.eks. når du svømmer på dypt vann og egentlig kan svømme, så kan att angstanfall gi deg panikk og begynner å kaver. Angsten blir det man frykter, det som skal beskytte deg ødelegger deg.

Videoannonse
Annonse
stjernestøv
Skrevet
Worriesome Plenty 2 skrev (2 timer siden):

Angst er bare så jævlig. Angst er en parasitt. Angst gir fare f.eks. når du svømmer på dypt vann og egentlig kan svømme, så kan att angstanfall gi deg panikk og begynner å kaver. Angsten blir det man frykter, det som skal beskytte deg ødelegger deg.

Ja angst er jævlig men man lærer seg å leve med det og. 

Skrevet

Jeg tenker at angst handler om kontroll. Hvis du klarer å gi litt mer beng i å ha kontroll i alle situasjoner, så vil angsten miste litt av taket på deg

Worriesome Plenty 2
Skrevet
Osten skrev (3 timer siden):

Jeg tenker at angst handler om kontroll. Hvis du klarer å gi litt mer beng i å ha kontroll i alle situasjoner, så vil angsten miste litt av taket på deg

Jeg tror jeg skal dø, så da fyrer flight instinktet mitt seg kraftig opp. Skulle ønske jeg var fight.

𝚂 𝚔 𝚢
Skrevet

Jeg har ikke noe offisiell angst diagnose, så føler ikke at jeg kan si selv at jeg har det. Men jeg kan vel si at jeg sliter en god del med stress og uro for tiden og synes det er ille nok. Det er vanskelig å vite hva man skal gjøre og hvordan man skal holde det ut. Jeg føler virkelig med deg. 

AnonymBruker
Skrevet
Worriesome Plenty 2 skrev (10 timer siden):

Aha nå forstår jeg.

Anonymkode: 07b9f...bf1

AnonymBruker
Skrevet
Worriesome Plenty 2 skrev (10 timer siden):

Du er på feil sted.

Worriesome Plenty 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du er på feil sted.

?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...