Worriesome Plenty 2 Skrevet 22. januar Skrevet 22. januar Angst er bare så jævlig. Angst er en parasitt. Angst gir fare f.eks. når du svømmer på dypt vann og egentlig kan svømme, så kan att angstanfall gi deg panikk og begynner å kaver. Angsten blir det man frykter, det som skal beskytte deg ødelegger deg. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 22. januar Skrevet 22. januar Worriesome Plenty 2 skrev (2 timer siden): Angst er bare så jævlig. Angst er en parasitt. Angst gir fare f.eks. når du svømmer på dypt vann og egentlig kan svømme, så kan att angstanfall gi deg panikk og begynner å kaver. Angsten blir det man frykter, det som skal beskytte deg ødelegger deg. Ja angst er jævlig men man lærer seg å leve med det og. 0 Siter
Osten Skrevet 22. januar Skrevet 22. januar Jeg tenker at angst handler om kontroll. Hvis du klarer å gi litt mer beng i å ha kontroll i alle situasjoner, så vil angsten miste litt av taket på deg 0 Siter
Worriesome Plenty 2 Skrevet 22. januar Forfatter Skrevet 22. januar Osten skrev (3 timer siden): Jeg tenker at angst handler om kontroll. Hvis du klarer å gi litt mer beng i å ha kontroll i alle situasjoner, så vil angsten miste litt av taket på deg Jeg tror jeg skal dø, så da fyrer flight instinktet mitt seg kraftig opp. Skulle ønske jeg var fight. 0 Siter
𝚂 𝚔 𝚢 Skrevet 22. januar Skrevet 22. januar Jeg har ikke noe offisiell angst diagnose, så føler ikke at jeg kan si selv at jeg har det. Men jeg kan vel si at jeg sliter en god del med stress og uro for tiden og synes det er ille nok. Det er vanskelig å vite hva man skal gjøre og hvordan man skal holde det ut. Jeg føler virkelig med deg. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. januar Skrevet 22. januar Worriesome Plenty 2 skrev (10 timer siden): Angst er bare så jævlig. Angst er en parasitt. Angst gir fare f.eks. når du svømmer på dypt vann og egentlig kan svømme, så kan att angstanfall gi deg panikk og begynner å kaver. Angsten blir det man frykter, det som skal beskytte deg ødelegger deg. Aha nå forstår jeg. Anonymkode: 07b9f...bf1 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. januar Skrevet 22. januar Worriesome Plenty 2 skrev (10 timer siden): Angst er bare så jævlig. Angst er en parasitt. Angst gir fare f.eks. når du svømmer på dypt vann og egentlig kan svømme, så kan att angstanfall gi deg panikk og begynner å kaver. Angsten blir det man frykter, det som skal beskytte deg ødelegger deg. Du er på feil sted. Anonymkode: 07b9f...bf1 0 Siter
Worriesome Plenty 2 Skrevet 22. januar Forfatter Skrevet 22. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du er på feil sted. Anonymkode: 07b9f...bf1 ? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.