AnonymBruker Skrevet 22. januar Skrevet 22. januar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Stemmer. Jeg fikk beskjed om at Li.er den beste antimaniske medisin. Anonymkode: cedab...d7a Ja det er det nok. Anonymkode: e9441...355 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. januar Skrevet 22. januar AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Hvilken begrunnelse gir behandler? Anonymkode: cedab...d7a At det er sånn de fleste får det dårlig igjen. Anonymkode: 8fd73...861 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. januar Skrevet 22. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): At det er sånn de fleste får det dårlig igjen. Anonymkode: 8fd73...861 Riktig. Jeg har bestemt for meg å fortsette lavdose Litium sammen med nyoppstartet Wellbutrin. Anonymkode: cedab...d7a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. januar Skrevet 22. januar AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Riktig. Jeg har bestemt for meg å fortsette lavdose Litium sammen med nyoppstartet Wellbutrin. Anonymkode: cedab...d7a Hva er regnet som lav dose? Anonymkode: 8fd73...861 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. januar Skrevet 22. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva er regnet som lav dose? Anonymkode: 8fd73...861 I mitt tilfelle er det 3×42 mg. Halv dose av det jeg opprinnelig stod på. Anonymkode: cedab...d7a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. januar Skrevet 22. januar AnonymBruker skrev (7 minutter siden): I mitt tilfelle er det 3×42 mg. Halv dose av det jeg opprinnelig stod på. Anonymkode: cedab...d7a Hvilke nivåer lithium får du av det? Anonymkode: 8fd73...861 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. januar Skrevet 22. januar AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Hvilke nivåer lithium får du av det? Anonymkode: 8fd73...861 På full dose har jeg ligget på 0,7-0,9. På halv dose ca 0,3-0,4. Anonymkode: cedab...d7a 0 Siter
frosken Skrevet 23. januar Skrevet 23. januar AnonymBruker skrev (På 22.1.2026 den 14.44): Ja hva gjør man hvis behandler ikke er villig til å hjelpe en å seponere? Blir forresten seponering verre dess lenger en går på lithium? Anonymkode: 8fd73...861 Hva er det du ønsker at behandler skal gjøre som vedkommende ikke gjør? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.