AnonymBruker Skrevet 22. januar Skrevet 22. januar Helt sikre skillere. Anonymkode: 15ee8...337 0 Siter
nachnoo Skrevet 22. januar Skrevet 22. januar Om du googler de to vil du umiddelbart få svaret. Det er helt ulike tilstander. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. januar Skrevet 22. januar nachnoo skrev (4 minutter siden): Om du googler de to vil du umiddelbart få svaret. Det er helt ulike tilstander. Ja er klar over det, men de kan ligne og en kan mistolke det selv også. Altså er en det angst og adrenalin som gir en energi er driveren eller er det hypomani? Hva ville du ha sett på for å bestemme at det er det ene eller andre? Anonymkode: 15ee8...337 0 Siter
nachnoo Skrevet 22. januar Skrevet 22. januar For meg er det ikke likt i det hele tatt. Det er som å skille torsk fra flyndre. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. januar Skrevet 22. januar nachnoo skrev (1 time siden): For meg er det ikke likt i det hele tatt. Det er som å skille torsk fra flyndre. Så fint. Er enkelte som sliter med det visst. Anonymkode: 15ee8...337 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. januar Skrevet 22. januar AnonymBruker skrev (4 timer siden): Helt sikre skillere. Anonymkode: 15ee8...337 Dette er jo vidt ulike tilstander! Anonymkode: a2c9d...5ef 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. januar Skrevet 22. januar AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Så fint. Er enkelte som sliter med det visst. Anonymkode: 15ee8...337 Da må det være fordi de ikke skjønner innholdet i begrepene. Anonymkode: a2c9d...5ef 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. januar Skrevet 22. januar AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Da må det være fordi de ikke skjønner innholdet i begrepene. Anonymkode: a2c9d...5ef Overlapping Symptoms (Why They Look Similar) Restlessness/Fidgeting: Both states make it hard to sit still. Irritability: Feeling easily annoyed or short-fused. Sleep Issues: Difficulty falling or staying asleep (insomnia). Racing Thoughts: Mind is busy, though the content differs (threats vs. ideas). Physical Tension: Rapid heartbeat, muscle tension. Anonymkode: 15ee8...337 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. januar Skrevet 22. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Overlapping Symptoms (Why They Look Similar) Restlessness/Fidgeting: Both states make it hard to sit still. Irritability: Feeling easily annoyed or short-fused. Sleep Issues: Difficulty falling or staying asleep (insomnia). Racing Thoughts: Mind is busy, though the content differs (threats vs. ideas). Physical Tension: Rapid heartbeat, muscle tension. Anonymkode: 15ee8...337 Jeg vet hva tilstandene er, det er VIDT ulike tilstander. Anonymkode: a2c9d...5ef 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. januar Skrevet 22. januar AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg vet hva tilstandene er, det er VIDT ulike tilstander. Anonymkode: a2c9d...5ef Ok fint at du vet det, jeg vet det også. Anonymkode: 15ee8...337 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. januar Skrevet 22. januar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ok fint at du vet det, jeg vet det også. Anonymkode: 15ee8...337 Åpenbart ikke når du spør : "Altså er en det angst og adrenalin som gir en energi er driveren eller er det hypomani? Hva ville du ha sett på for å bestemme at det er det ene eller andre? " Anonymkode: a2c9d...5ef 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. januar Skrevet 22. januar AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Åpenbart ikke når du spør : "Altså er en det angst og adrenalin som gir en energi er driveren eller er det hypomani? Hva ville du ha sett på for å bestemme at det er det ene eller andre? " Anonymkode: a2c9d...5ef Hva er problemet? Anonymkode: 15ee8...337 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. januar Skrevet 22. januar Hm, altså jeg kan noe om begge to. Kanskje fordi jeg har angivelig tre diagnoser og på et par av de inngår disse. Jeg skulle kanskje ha skrevet. Hvordan vet man at noe er hypomani eller hypervigilens bare ved å observere oppførselen til en pasient? Anonymkode: 15ee8...337 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.