AnonymBruker Skrevet 22. januar Skrevet 22. januar Tankene går så fort at jeg ikke husker noe og er forvirret! Føler meg bra! Men veldig redd jeg er dement! Alt på tv hermer ette meg! Må få snakket med fact! Anonymkode: 77829...9df 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. januar Skrevet 22. januar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tankene går så fort at jeg ikke husker noe og er forvirret! Føler meg bra! Men veldig redd jeg er dement! Alt på tv hermer ette meg! Må få snakket med fact! Anonymkode: 77829...9df Har du noe eventuelt medisiner du kan ta? Anonymkode: c0acc...ad7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. januar Skrevet 22. januar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Har du noe eventuelt medisiner du kan ta? Anonymkode: c0acc...ad7 Vival! Anonymkode: 77829...9df 0 Siter
frosken Skrevet 22. januar Skrevet 22. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vival! Anonymkode: 77829...9df Hvis du har ekstra AP liggende, så kunne du sikkert hatt nytte av dem- men du må kontakte FACT i morgen! 0 Siter
FjellOgDalar Skrevet 23. januar Skrevet 23. januar Kan virke som noe er under oppseiling. Om dette var meg ville jeg tatt Vival så jeg fikk sove, og fått tak i behandler så raskt som mulig. Man bør egt ha AP li beredskap mtp. begynnende mani når man har bp. 0 Siter
krøll9 Skrevet 23. januar Skrevet 23. januar Høres vel heller ut som grensepsykose enn mani dersom du synes TV snakker til deg? Eller er du allerede hypoman? I det minste reagerer du på at det er rart 👍 0 Siter
frosken Skrevet 23. januar Skrevet 23. januar AnonymBruker skrev (19 timer siden): Vival! Anonymkode: 77829...9df Fikk du kontaktet FACT i dag? 0 Siter
frosken Skrevet 23. januar Skrevet 23. januar AnonymBruker skrev (19 timer siden): Tankene går så fort at jeg ikke husker noe og er forvirret! Føler meg bra! Men veldig redd jeg er dement! Alt på tv hermer ette meg! Må få snakket med fact! Anonymkode: 77829...9df Siden du selv forbinder nåværende tilstand med mani, så er det god grunn til å tro at du er i ferd med å bli manisk. Jeg tror derimot ikke du er dement, men at sykdommen din påvirker kognitiv funksjon. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.