AnonymBruker Skrevet 23. januar Skrevet 23. januar Alle apotek er utsolgt. Anonymkode: 51d6a...100 0 Siter
Glitter Skrevet 23. januar Skrevet 23. januar Vet ikke, men du kan be om vival eller valium i stedet. Jeg synes vival er best. 0 Siter
krøll9 Skrevet 23. januar Skrevet 23. januar Hva bruker dere Stesolid for? Kjenner det som krampeløsende middel. 0 Siter
Glitter Skrevet 23. januar Skrevet 23. januar krøll9 skrev (10 minutter siden): Hva bruker dere Stesolid for? Kjenner det som krampeløsende middel. Det er synonymt med vival og valium. Diazepam. Mot angst og uro. 0 Siter
krøll9 Skrevet 23. januar Skrevet 23. januar Glitter skrev (2 minutter siden): Det er synonymt med vival og valium. Diazepam. Mot angst og uro. Ok. Der lærte jeg noe nytt 👍 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. januar Skrevet 23. januar Dem alle er jo benzo medisiner, men er 3 ulike produsenter av dem. Men husk på selv om alle 3 har virkestoffet benzo i seg, så vil dem ha ulike andre hjelpestoffer i seg alle 3, og derfor kan en oppleve ulik virkninger på dem. Jeg vet dette selv for stesolid virket dårlig på meg men valium kjente jeg bedre virkning og da bruker jeg den. Men råder ts til å få en av de andre benzo typene. Anonymkode: 2f019...e23 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. januar Skrevet 23. januar 10 minutes ago, krøll9 said: Og ja, det er mangel. Takk. Anonymkode: 51d6a...100 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. januar Skrevet 23. januar 54 minutes ago, Worriesome Plenty 2 said: Vival og valium er også diazepam. Jeg vet det, men vil ha det faste. Anonymkode: 51d6a...100 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.