Gå til innhold

Journalnotat

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dette står i slutten av mitt forrige journalnotat. Slutter i behandling neste måned. Men hva betyr det som står her? Akkurat slik står det. Betyr det at jeg kanskje ikke får en avsluttende time eller hva? Vi har avtalt dette tidspunktet for en uke siden. Skal jeg få beskjed hvis timen ikke skjer???

"Han ønsker avsluttende time 11.02.26 kl. 10:00. Gir timen etter at jeg snakker med min veileder og seksjonsleder."

Anonymkode: c05bd...f2e

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Dette står i slutten av mitt forrige journalnotat. Slutter i behandling neste måned. Men hva betyr det som står her? Akkurat slik står det. Betyr det at jeg kanskje ikke får en avsluttende time eller hva? Vi har avtalt dette tidspunktet for en uke siden. Skal jeg få beskjed hvis timen ikke skjer???

"Han ønsker avsluttende time 11.02.26 kl. 10:00. Gir timen etter at jeg snakker med min veileder og seksjonsleder."

Du forholder deg til tidspunktet som dere har avtalt, HVIS dere har avtalt noe og du ikke bare har fremmet et ønske.

Anonymkode: be64b...8cd

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du forholder deg til tidspunktet som dere har avtalt, HVIS dere har avtalt noe og du ikke bare har fremmet et ønske.

Vi avtalte så behandler måtte gitt meg beskjed dersom noe ble endret. Men jeg lurer på om dette betyr at man vurderte om jeg skulle få en siste time eller ikke? Er det slik at behandler har fått godkjenning til å liksom bevilge en siste time fra sin leder eller er det at vedkommende skal snakke med lederen før denne timen?? Skjønner ikke. Men mentalt er jeg ferdig med hele DPS så jeg kommer nok til å ringe inn og avlyse til mandag i god tid innen avtalen i februar. Men jeg lurer allikevel på hva notatet kan bety. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Vi avtalte så behandler måtte gitt meg beskjed dersom noe ble endret. Men jeg lurer på om dette betyr at man vurderte om jeg skulle få en siste time eller ikke? Er det slik at behandler har fått godkjenning til å liksom bevilge en siste time fra sin leder eller er det at vedkommende skal snakke med lederen før denne timen?? Skjønner ikke. Men mentalt er jeg ferdig med hele DPS så jeg kommer nok til å ringe inn og avlyse til mandag i god tid innen avtalen i februar. Men jeg lurer allikevel på hva notatet kan bety. 

Kan du ikke bare spørre den det gjelder i siste time?

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kan du ikke bare spørre den det gjelder i siste time?

Nei. Ser ikke helt vitsen i å ha siste time dersom behandler må høre med noen om det er greit. Det var han som foreslo å ha en avsluttende time da jeg sa jeg kom til å slutte i behandling, ikke motsatt. Jeg blir pissed når det i journal ser ut som om jeg har mast om en siste time når det i realiteten bare var noe jeg gikk med på. For min del har jeg ikke behov for noen avsluttende samtale og da vil det neppe være faglig eller på annen måte nødvendig for behandler heller. Og når det står at timen blir gitt etter godkjenning eller etter å ha snakket med veileder. Jesus Christ. Så la vær da. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...