AnonymBruker Skrevet 23. januar Skrevet 23. januar Eventuelt hvilke andre benzo kan gi denne følelsen? Avhenger det av høy nok dose? Anonymkode: 53c95...035 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. januar Skrevet 23. januar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvorfor spør du? Anonymkode: d93d9...855 Jeg er nysjerrig bare. Anonymkode: 53c95...035 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. januar Skrevet 23. januar Misliker sterkt det du spør om. Du får google det heller, for jeg gir deg ikke svar selv om jeg vet det det du spør om. Anonymkode: 26d6d...62d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. januar Skrevet 23. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er nysjerrig bare. Anonymkode: 53c95...035 Vi kan ikke sitte på et forum å gi råd om å bli rusa. Anonymkode: d93d9...855 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. januar Skrevet 23. januar Har jeg aldri opplevd. Anonymkode: cabd1...c74 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. januar Skrevet 23. januar Du får gå på freak.no. Dette hører ikke hjemme her. Anonymkode: 84073...064 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. januar Skrevet 23. januar Er det vanlig å bli søvning/falle i søvn av benzo? Anonymkode: 53c95...035 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. januar Skrevet 23. januar 4 minutes ago, AnonymBruker said: Er det vanlig å bli søvning/falle i søvn av benzo? Anonymkode: 53c95...035 Ja. Anonymkode: cabd1...c74 0 Siter
stjernestøv Skrevet 24. januar Skrevet 24. januar Har aldri blitt rusa av det, bare mer samlet. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. januar Skrevet 24. januar stjernestøv skrev (1 time siden): Har aldri blitt rusa av det, bare mer samlet. Det er det jeg er ute etter. En følelse av å være rolig og samlet. Anonymkode: 53c95...035 0 Siter
stjernestøv Skrevet 24. januar Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Det er det jeg er ute etter. En følelse av å være rolig og samlet. Anonymkode: 53c95...035 Ja det får du jo av vival. 0 Siter
krøll9 Skrevet 24. januar Skrevet 24. januar Opplever at man kan bli mindre plaget av stressfølelse og angst. Det er tross alt beroligende. Men er man kun ute etter litt lett rusfølelse så er det like greit å ta et glass øl eller to. Det blir litt det samme. En negativ følge med benzo er reell fare for avhengighet og dessuten at man blir sløvet. Man får ikke gjort så mye med den lille lettelsen man måtte føle når man uansett bare blir sløv og sovner. Over tid vil man tilvennes og ikke ha samme effekt. Og over tid kan man også oppleve å få kognitive vansker - man blir dummere. Dersom man er mindreårig burde man snakke om denne nysgjerrigheten med foreldre eller en annen trygg voksen person. Ikke eksperimenter med medisin eller alkohol på egen hånd - du kan sette deg selv i fare og sannsynligheten for at du utsettes for vold eller overgrep øker drastisk! 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. januar Skrevet 24. januar krøll9 skrev (2 timer siden): Opplever at man kan bli mindre plaget av stressfølelse og angst. Det er tross alt beroligende. Men er man kun ute etter litt lett rusfølelse så er det like greit å ta et glass øl eller to. Det blir litt det samme. En negativ følge med benzo er reell fare for avhengighet og dessuten at man blir sløvet. Man får ikke gjort så mye med den lille lettelsen man måtte føle når man uansett bare blir sløv og sovner. Over tid vil man tilvennes og ikke ha samme effekt. Og over tid kan man også oppleve å få kognitive vansker - man blir dummere. Dersom man er mindreårig burde man snakke om denne nysgjerrigheten med foreldre eller en annen trygg voksen person. Ikke eksperimenter med medisin eller alkohol på egen hånd - du kan sette deg selv i fare og sannsynligheten for at du utsettes for vold eller overgrep øker drastisk! Gjelder det at man kan få kognitive vansker også for bruk av Imovane? @nachnooHva er best/verst for hjernen: å være søvnløs/sove lett med mye oppvåkninger uten medisin eller sove greit med Imovane? Anonymkode: 53c95...035 0 Siter
krøll9 Skrevet 24. januar Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Gjelder det at man kan få kognitive vansker også for bruk av Imovane? @nachnooHva er best/verst for hjernen: å være søvnløs/sove lett med mye oppvåkninger uten medisin eller sove greit med Imovane? Anonymkode: 53c95...035 Ifølge min behandler ja.... 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. januar Skrevet 24. januar krøll9 skrev (10 minutter siden): Ifølge min behandler ja.... At man kan få kognitive vansker? Shit. Det visste jeg ikke. Jeg strever nok som det er etter ECT. Anonymkode: 53c95...035 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.