AnonymBruker Skrevet 23. januar Skrevet 23. januar Koffein fører til at jeg blir urolig, føler at jeg ikke kan sitte stille, føler meg gira, tenker fortere, snakker fortere, føler på angst og agitasjon. Hvis jeg er bipolar og har disse symptomene etter å ha inntatt kaffe, så antar jeg at det er normal reaksjon på kaffe, eller er det hypomani. Det skjer kun hvis jeg drikker koffein holdige drikker og går over senere. Lignende skjer hvis jeg snuser. Altså stimulanter. Anonymkode: e33ba...011 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. januar Skrevet 23. januar nachnoo skrev (1 time siden): Nei. Så bra. Så da hvis jeg drikker kaffe og (jeg er kaffesensitiv før terapitimene). Og terapeuten bestemmer at jeg er hypoman og gir meg diagnose for bipolar basert på at jeg virka hypoman og en dsm skjema full av misforståelser. Hva bør jeg gjøre? Anonymkode: e33ba...011 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. januar Skrevet 23. januar Jeg blir manisk av kaffe. Anonymkode: d8391...58d 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.