AnonymBruker Skrevet 23. januar Skrevet 23. januar slabbedask skrev (Akkurat nå): Det er vel best å bruke det som et supplement til SSRI ved behov. Er Wellbutrin et SSRI? Anonymkode: 20227...da2 0 Siter
slabbedask Skrevet 23. januar Skrevet 23. januar 4 minutes ago, AnonymBruker said: Er Wellbutrin et SSRI? Anonymkode: 20227...da2 Nei. Jeg burde brukt AD i svaret i steden for SSRI. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. januar Skrevet 23. januar slabbedask skrev (5 minutter siden): Nei. Jeg burde brukt AD i svaret i steden for SSRI. Jeg skal snakke med legen om å få eventuelt benzo og hvordan bruke den. Hvilken benzo er den "beste" mot angst og uro? Anonymkode: 20227...da2 0 Siter
slabbedask Skrevet 23. januar Skrevet 23. januar 38 minutes ago, AnonymBruker said: Jeg skal snakke med legen om å få eventuelt benzo og hvordan bruke den. Hvilken benzo er den "beste" mot angst og uro? Anonymkode: 20227...da2 Hvem som er "best" vet jeg ikke, men Sobril er vanligst. 0 Siter
cilie Skrevet 23. januar Skrevet 23. januar Jeg har også støtt på det der - som trenger en pk i året🤷🏼♀️ Sobril er en drittmedisin sammenliknet med Valium. Førstnevnte trøtt og døsig, mens valium = våken og rolig. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. januar Skrevet 23. januar cilie skrev (7 minutter siden): Jeg har også støtt på det der - som trenger en pk i året🤷🏼♀️ Sobril er en drittmedisin sammenliknet med Valium. Førstnevnte trøtt og døsig, mens valium = våken og rolig. Da skal jeg spørre legen om Valium Anonymkode: 20227...da2 0 Siter
cilie Skrevet 23. januar Skrevet 23. januar AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Da skal jeg spørre legen om Valium Anonymkode: 20227...da2 Gikk litt unna da jeg skrev. Mente egentlig trøtt og likevel urolig f.eks. på fly. Blir også litt grinete av dem. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.