AnonymBruker Skrevet 24. januar Skrevet 24. januar Er det vanlig å få depresjon, mani/hypomani, selv når man tar medisiner? Anonymkode: 5bc3e...c9d 0 Siter
nachnoo Skrevet 24. januar Skrevet 24. januar Hvor stor andel må det være for at det er "vanlig"? Så er jo også spørsmålet om de står på riktig medisin(er) og riktig dose. 0 Siter
adhoc Skrevet 24. januar Skrevet 24. januar Jeg sto i mange år på Lamictal + lav dose venlafaksin med Zyprexa som behovsmedisin. Betraktet meg selv som stabil, men etterhvert økte både antallet episoder og alvorlighetsgraden. Fikk da Litium som monoterapi, men måtte slutte med dette på grunn av et allerede i utgangspunktet dårlig regulert lavt stoffskifte. Gikk tilbake til gammelt medisinregime og så ganske svart på det, men så byttet jeg for ni måneder siden ut Zyprexaen med en fast lav dose Risperidon. Etter det er jeg blitt stabil igjen - det vil si, jeg merker svingninger begge veier, men når jeg da midlertidig øker Risperidon-dosen, går jeg raskt tilbake til "normalen". Nå er det tjue år siden jeg første gang begynte på medisiner, og NÅ er jeg stabil Tvilstilfelle BP2/1. 1 Siter
emilie321 Skrevet 24. januar Skrevet 24. januar Det handler ikke bare om medisiner, men også om hvordan en lever. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.