AnonymBruker Skrevet 24. januar Skrevet 24. januar Og som kanskje blir innlagt over natten og skrevet ut neste dag. Hvorfor er det slik? Skal de ikke få riktig og nok hjelp? Skjønner at alle historiene er forskjellige så dette blir et generelt spørsmål. Anonymkode: 00326...50d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. januar Skrevet 24. januar Det handler om mennesker som ikke er alvorlig deprimerte, men som f. Eks har borderline og er "suicidal" ene timen og glad den neste. Anonymkode: c5152...716 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. januar Skrevet 24. januar Hvorfor mener du hjelpen kun kan gis ved å være innlagt? Anonymkode: 7320e...8de 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. januar Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvorfor mener du hjelpen kun kan gis ved å være innlagt? Anonymkode: 7320e...8de Jeg mener ikke det. Poliklinisk hjelp finnes. Anonymkode: 00326...50d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. januar Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det handler om mennesker som ikke er alvorlig deprimerte, men som f. Eks har borderline og er "suicidal" ene timen og glad den neste. Anonymkode: c5152...716 Er det sånn det fungerer å være borderline? Veldig raske svigninger? Anonymkode: 00326...50d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. januar Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg mener ikke det. Poliklinisk hjelp finnes. Anonymkode: 00326...50d Ja, så hvorfor tror du alle trenger å være innlagt da? Riktig og god hjelp kan og gis utenfor senga på sykehuset. Anonymkode: 7320e...8de 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. januar Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, så hvorfor tror du alle trenger å være innlagt da? Riktig og god hjelp kan og gis utenfor senga på sykehuset. Anonymkode: 7320e...8de Jeg fikk ikke inntrykk av at de jeg leste om fikk tilbud utenfor innleggelsen. Anonymkode: 00326...50d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. januar Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg fikk ikke inntrykk av at de jeg leste om fikk tilbud utenfor innleggelsen. Anonymkode: 00326...50d Flere gjør det, følges opp av uteteam, fact blant anna. Men at hjelpen er for dårlig generelt er det ikke tvil om. Høres bare ut som du tror all riktig hjelp skjer kun ved å være innlagt. Anonymkode: 7320e...8de 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. januar Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Flere gjør det, følges opp av uteteam, fact blant anna. Men at hjelpen er for dårlig generelt er det ikke tvil om. Høres bare ut som du tror all riktig hjelp skjer kun ved å være innlagt. Anonymkode: 7320e...8de Nei, jeg tror ikke utgangspunktet ikke det. Hadde bare ikke kunnskap om at flere allerede har oppfølging av ulike team. Anonymkode: 00326...50d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. januar Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Flere gjør det, følges opp av uteteam, fact blant anna. Men at hjelpen er for dårlig generelt er det ikke tvil om. Høres bare ut som du tror all riktig hjelp skjer kun ved å være innlagt. Anonymkode: 7320e...8de Fact er vel ikke for borderlinepasienter Anonymkode: 71cae...8f6 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. januar Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Fact er vel ikke for borderlinepasienter Anonymkode: 71cae...8f6 Jeg har ikke sagt noe om borderlinepasienter? Men jo, det kan de. Fact er for folk som trenger langvarig og samordna hjelp. Anonymkode: 7320e...8de 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.