Gå til innhold

Nachnoo, jeg blir bare dummere og dummere :(

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg oppfatter noen ganger ting så tregt, og jeg kan da lett misforstå. Jeg vil beskrive det som en "mental slapphet".

Trur du det kan komme av AP? 

Anonymkode: cb0df...62e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg oppfatter noen ganger ting så tregt, og jeg kan da lett misforstå. Jeg vil beskrive det som en "mental slapphet".

Hvilken sykdom har du?

Anonymkode: c51a0...ce5

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg tror det først og fremst er sykdommer, men om du bruker en svært høy dose AP, kan den også virke i i samme retning. 

AnonymBruker
Skrevet
nachnoo skrev (4 timer siden):

Jeg tror det først og fremst er sykdommer, men om du bruker en svært høy dose AP, kan den også virke i i samme retning. 

Tror det er "middels" dose. Skal be om å få gå ned i dose for å se om det kan hjelpe. 

Skrevet

Det er aldri galt å snakke med behandler. 

AnonymBruker
Skrevet
nachnoo skrev (2 timer siden):

Det er aldri galt å snakke med behandler. 

Hvis det er sånn at det er medisinen som forårsaker dette, vil problemene forsvinne hvis det seponeres helt?

AnonymBruker
Skrevet

Vil jeg liksom bli "meg selv" igjen da, eller har jeg fått varig skade i hjernen?

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Vil jeg liksom bli "meg selv" igjen da, eller har jeg fått varig skade i hjernen?

Tror man får varig skade av sykdom, det føler jeg i hvert fall hvis ikke det er medisiner da. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...