AnonymBruker Skrevet 24. januar Skrevet 24. januar Jeg oppfatter noen ganger ting så tregt, og jeg kan da lett misforstå. Jeg vil beskrive det som en "mental slapphet". Trur du det kan komme av AP? Anonymkode: cb0df...62e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. januar Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg oppfatter noen ganger ting så tregt, og jeg kan da lett misforstå. Jeg vil beskrive det som en "mental slapphet". Trur du det kan komme av AP? Anonymkode: cb0df...62e Hvilken sykdom har du? Anonymkode: c51a0...ce5 0 Siter
nachnoo Skrevet 25. januar Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg oppfatter noen ganger ting så tregt, og jeg kan da lett misforstå. Jeg vil beskrive det som en "mental slapphet". Trur du det kan komme av AP? Anonymkode: cb0df...62e Jeg tror det først og fremst er sykdommer, men om du bruker en svært høy dose AP, kan den også virke i i samme retning. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. januar Skrevet 25. januar nachnoo skrev (4 timer siden): Jeg tror det først og fremst er sykdommer, men om du bruker en svært høy dose AP, kan den også virke i i samme retning. Tror det er "middels" dose. Skal be om å få gå ned i dose for å se om det kan hjelpe. Anonymkode: cb0df...62e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. januar Skrevet 25. januar nachnoo skrev (2 timer siden): Det er aldri galt å snakke med behandler. Hvis det er sånn at det er medisinen som forårsaker dette, vil problemene forsvinne hvis det seponeres helt? Anonymkode: cb0df...62e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. januar Skrevet 25. januar Vil jeg liksom bli "meg selv" igjen da, eller har jeg fått varig skade i hjernen? Anonymkode: cb0df...62e 0 Siter
stjernestøv Skrevet 25. januar Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Vil jeg liksom bli "meg selv" igjen da, eller har jeg fått varig skade i hjernen? Anonymkode: cb0df...62e Tror man får varig skade av sykdom, det føler jeg i hvert fall hvis ikke det er medisiner da. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.