AnonymBruker Skrevet 25. januar Skrevet 25. januar I voksen alder. Har dine foreldre vært innblandet i din behandling på noen måte? Har de vært med på møter, hatt telefonsamtaler, ringt inn bekymring f. Eks eller har de aldri hatt noe med det å gjøre? Anonymkode: 0cf60...c26 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. januar Skrevet 25. januar Ikke noe innblanding. Anonymkode: dea01...779 0 Siter
𝚂 𝚔 𝚢 Skrevet 25. januar Skrevet 25. januar Vi har deltatt i familegruppe sammen. Utenom det har de deltatt på pårørende delen av bipolar kurset og hatt et par telefonsamtaler og ringt inn bekymring noen få ganger. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. januar Skrevet 25. januar Jeg er veldig voksen, så har ikke mye med foreldrene mine å gjøre for å si det sånn. Ser ikke noe grunn til å blande de inn noe særlig. Anonymkode: 83b5f...01d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. januar Skrevet 25. januar De ble blandet inn da jeg var 18, en av de måtte kreve meg tvangsinnlagt. De ringte også og forklarte om noe galt jeg hadde gjort. Min mor ringte legevakta for noen år siden. Så litt innblandet har de vært men ikke mye. Anonymkode: 6ec01...aa7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. januar Skrevet 25. januar De respekterte ikke at jeg ikke ville ha samtaler med foreldrene mine der jeg var innlagt. Jeg sa jeg ikke ville ha det men de sa bare at det er sånn her. Faen heller, skulle bare ikke dratt dit, ble ikke noe bedre av å være der. Jeg var bare 23 år da men hvorfor skal man bli behandlet som et barn i psykiatrien? Godt jeg er ferdig der, skal aldri tilbake til psykiatrien igjen. Anonymkode: 9df47...6af 0 Siter
stjernestøv Skrevet 26. januar Skrevet 26. januar de har aldri vært innblandet iløpet av hele min historie i psykiatrien, de vedkom liksom ikke dem. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. januar Skrevet 26. januar 20 hours ago, AnonymBruker said: De ble blandet inn da jeg var 18, en av de måtte kreve meg tvangsinnlagt. De ringte også og forklarte om noe galt jeg hadde gjort. Min mor ringte legevakta for noen år siden. Så litt innblandet har de vært men ikke mye. Anonymkode: 6ec01...aa7 Hvordan kan foreldre kreve en voksen innlagt? Anonymkode: 0cf60...c26 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. januar Skrevet 26. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvordan kan foreldre kreve en voksen innlagt? Anonymkode: 0cf60...c26 Vet ikke det var overlegen som ringte min far og ba han være tutor eller noe sånt. Jeg var opprinnelig frivillig, men ble flyttet til lukket for tvangsbehandling. Dette var lenge siden. Om det fungerer slik nå vet jeg ikke. Anonymkode: 6ec01...aa7 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.